امیر پوردستان:

نیرو‌های مسلح به هرگونه زیاده‌خواهی برون‌مرزی پاسخ جدی می‌دهند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های مسلح در بالا‌ترین سطح آمادگی خود قرار دارند و در صورت لزوم به هرگونه زیاده‌خواهی برون‌مرزی به‌جدیت پاسخ داده و دشمن را از کرده خود پشیمان می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ - 30April 2015

نیرو‌های مسلح به هرگونه زیاده‌خواهی برون‌مرزی پاسخ جدی می‌دهند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم اختتامیه دوره معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در حسینیه امیرالمؤمنین(ع) تیپ 72 شهید کوکبیان دوکوهه، اظهار داشت: تحرکات اخیر آمریکاییها بیانگر طرح کشورهای غربی در مواجهه با قدرت و توان ملی و نظامی کشور است.

وی گفت: لشکرکشیهای آمریکا و متحدان منطقهای و جهانی به عراق و افغانستان تلاش این کشورها در نبرد و تماس غیرمستقیم با جمهوری اسلامی ایران در عرصههای بینالمللی بود تا شاید بتوانند صلابت و اقتدار و عزت ما را خدشهدار کنند اما هرگز موفق نشدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با مشارکت و همراهی ملت اسلامی و هوشمندی رهبر معظم انقلاب توانستهاند همواره پاسدار ارزشهای اسلامی و ارزشی انقلاب و راه و روش شهدای این عرصه باشند.

وی افزود: نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند و در صورت لزوم به هرگونه زیادهخواهی برونمرزی و تحرکاتی که کیان مملکت و ارزشهای اسلامی کشور را با تهدید و خطر مواجه کنند، بهجدیت پاسخ داده و دشمن را از کرده خود پشیمان میکنند.

امیر پوردستان ادامه داد: ترویج گروههای تکفیری و تروریستی در منطقه و توسعه فعالیتهای منفی و جنگطلبی کشورهای غربی و همراهان منطقهای، تغییر راهبرد این کشورها در معادلات منطقهای و کسب قدرتطلبی و آتشافروزی است.

وی با تأکید بر اینکه جنگ و کشتار عراق، سوریه، یمن و افغانستان نتیجه زیادهطلبی و ترویج خشونت این کشورها و نقشههای شوم آنان بهمنظور طراحی و تأثیر بر معادلات منطقهای است، اظهار داشت: این راهبرد جز قتل و کشتار نتیجه شوم دیگری برای مردم مظلوم و بیدفاع این کشورها در سکوت مدعیان حقوق بشر بهدنبال نداشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ماهیت جنایتهای آمریکا تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: امروز آنها با تشکیل گروهکهای تروریستی در کشورهایی مانند سوریه و عراق علیه بشریت به جنایت میپردازند.

در پایان این مراسم خانوادههای شهدا و دانشجویان نمونه دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار