سرلشکر فیروزآبادی خبر داد

ابلاغ دستور فرمانده کل قوا درباره افزایش توان نظامی به فرماندهان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ دستور فرمانده کل قوا درباره افزایش توان نظامی به فرماندهان در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ - 30April 2015

ابلاغ دستور فرمانده کل قوا درباره افزایش توان نظامی به فرماندهان

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در حاشیه مراسم روز معلم که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امام خامنهای فرمانده کل قوا هستند و در مقام فرماندهی فرمودهاند که نیروهای مسلح و دفاعی کشور باید آمادگی خود را بالا ببرند و این یک دستورالعمل است، من هم بلافاصله این دستور را به قرارگاه خاتم الانبیاء اعلام کردم تا تبدیل به دستورالعمل و اجرایی کنند.

وی افزود: من این موضوع را در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ و تفسیر کردم و همه ابعاد آن را نیز برای فرماندهان بیان کردم. ابعاد این مسئله این است که دفاع در برابر تهدید شکل میگیرد و اسرائیل، انگلیس و نظام سرمایهداری با اصل اسلام نابی که امام راحل به بشریت عرضه کرده، مخالفاند و به اسلام آمریکایی از نوع سعودی که وهابیت است، قائل هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ما آمادگی نظامی خود را سالهاست که روز به روز اضافه میکنیم؛ فرمان آقا باعث شد من به فرماندهان نیروهای مسلح بگویم که در ماه رجب و شعبان ذکر و عبادت شما، افزایش توان نظامی است.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار