امیر حیدری به دفاع پرس خبر داد:

برگزاری رزمایش گسترده «بیت‌المقدس» با حضور نیروهای چهارگانه ارتش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش گسترده بیت‌المقدس با حضور نیروهای چهارگانه ارتش در منطقه نصرآباد اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ - 03May 2015

برگزاری رزمایش گسترده «بیت‌المقدس» با حضور نیروهای چهارگانه ارتش

امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار کرد: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر ارتش جمهوری اسلامی رزمایش گستردهای را با شرکت نیروهای چهارگانه خود برگزار میکند.

وی افزود: از آنجا که خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیتالمقدس از لوث وجود دشمن بعثی آزاد شد، این رزمایش به نام رزمایش بیتالمقدس مزین شده است، که انشاءالله در آستانه سوم خرداد ماه اجرا میشود.

امیر حیدری با بیان اینکه تمامی تجهیزات و دستاوردهای جدید و همچنین تاکتیکهای نوین و ابداعی در این رزمایش مورد تست و بررسی عملیاتی قرار میگیرند، گفت: رویکرد ارتش در این رزمایش نیز همچون دیگر رزمایشها نظامی، آموزشی و در جهت ارتقای توان رزمی است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در این رزمایش نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی در منطقه  وسیعی به اجرای رزمایش میپردازند.

وی افزود: یکانهای پیاده، توپخانه، زرهی، هوانیروز، آماد و... از نیروی زمینی در این رزمایش شرکت میکنند و همچون دیگر رزمایشها به دنبال تحقق اهداف پیشبینی شده خواهند بود.

سرتیپ حیدری در پایان عنوان کرد: نیروی زمینی در سال جاری چندین رزمایش را برگزار میکند که دو مورد آن تخصصی و ویژه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار