حجت‌الاسلام آل هاشم:

نشانه‌های فرو ریختن حکومت آل سعود در حال نمایان شدن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حملات وحشیانه حکومت آل سعود به مردم مظلوم یمن گفت: نشانه‌های فروریختن حکومت آل سعود در حال نمایان شدن است.
کد خبر: ۴۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ - 09May 2015

نشانه‌های فرو ریختن حکومت آل سعود در حال نمایان شدن است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی آجا، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع کارکنان این سازمان به تشریح شرایط حاکم بر منطقه پرداخت، و دراین خصوص جنگ نابرابر و  حشیانه حکومت آل سعود با مردم مظلوم یمن را بسیار غیر انسانی و ناجوانمردانه توصیف و تصریح کرد: مقاومت مردم یمن و ایستادگی آنان در برابر این حجم از حملات نظامی، نشانهای از پیروزی جبهه مقاومت و فرو ریختن حکومت و سیاست آل سعود است.

وی با بیان این که زلزله سیاسی و تغییرات گسترده اخیر در حکومت آل سعود نیز یکی دیگر از این نشانهها است، افزود: حتی این گونه تغییرات نیز نمیتواند جلوی این فروپاشی را بگیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش توان دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح افزود: بیانات معظم له در این خصوص بر گرفته از تعالیم دینی و قرآنی است؛ چراکه خداوند در قرآن میفرماید "و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه".

حجتالاسلام آل هاشم گفت: دکترین نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است و امروز به برکت اقتدار نیروهای مسلح، تمام گزینههای روی میز دشمنان، به بایگانی تاریخ رفته است و همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند امروز دیگر زمان بزن و در رو نیست و ما آنها را دنبال خواهیم کرد.

وی در  ادامه با بیان این نکته که رهنمودها و هدایتهای داهیانه رهبر انقلاب، بهویژه در دهه اخیر از ورود ایران به جنگهای خودساخته دشمنان جلوگیری کرده است، افزود: همانگونه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوانالله تعالیعلیه) فرموند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"، و در واقع این کلام حکیمانه امام راحل بیانگر این واقعیت است که امنیت در سایه ولایت فقیه ایجاد میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها