زوار در بازگشت از سفر تعجیل نکنند

داشتن گذرنامه و ویزای عراق برای زائران کربلا الزامی است

وزیر کشور با بیان اینکه داشتن گذرنامه و ویزای عراق برای زائران کربلا الزامی است، گفت: زوار در بازگشت از سفر تعجیل نکنند و به‌تدریج وارد کشور شوند.
کد خبر: ۵۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ - 18November 2015

داشتن گذرنامه و ویزای عراق برای زائران کربلا الزامی است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عبدالرضا رحمانیفضلی ظهر امروز در فرودگاه شهدا، هدف از سفر به ایلام را بازدید از اقدامات انجام شده برای رفاه حال زائران شرکتکننده در آیین اربعین حسینی عنوان کرد و گفت: همچنین بازدیدی از مناطق آسیبدیده این استان در سیل اخیر خواهیم داشت.

وی با اشاره به حرکت زائران اربعین حسینی از مرز مهران به سمت کربلا، گفت: داشتن گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار و ویزای معتبر عراق، برای سفر به این کشور الزامی است و در غیر این صورت هیچ زائری اجازه سفر نخواهد داشت.

رحمانیفضلی افزود: زائران باید با در اختیار داشتن گذرنامه و ویزا به مرزهای رسمی مراجعه کنند.

وزیر کشور با تاکید بر رعایت مقررات کشور عراق از سوی زوار اربعین افزود: مردم در داخل خاک عراق در صورت بروز مشکل از راهنماییهای ماموران پلیس و دیگر ارگانهای امدادی این کشور استفاده کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زوار در بازگشت از سفر تعجیل نکنند و بهتدریج وارد کشور شوند تا دچار مشکل نشده و خدماترسانی به آنها با سهولت بیشتری انجام شود.

وزیر کشور را در این سفر اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، علی محمد احمدی نماینده مردم شهرهای جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، فریدون همتی مشاور وزیر و سردار زادهکمند همراهی میکنند.
منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها