سردار محمد پاکپور:

حمایت سرویس های امنیتی فرامنطقه ای از گروهک‌های تروریستی

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان این که گروهک های تروریستی توسط سرویس های امنیتی فرامنطقه ای حمایت می شوند، گفت: به طور یقین گروهک های تروریستی گریبان کشورهایی را که در آن رشد یافته اند، خواهند گرفت.
کد خبر: ۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸ - 20November 2013

حمایت سرویس های امنیتی فرامنطقه ای از گروهک‌های تروریستی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گروهکهای تروریستی توسط سرویسهای امنیتی فرامنطقهای و برخی کشورهای منطقهای پشتیبانی میشوند گفت: به طور یقین گروهکهای تروریستی گریبان کشورهایی را که در آن رشد یافتهاند، خواهند گرفت.

سردار سرتیپ پاسدار"محمد پاکپور" درباره برخورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گروهکهای تروریستی و موضوعاتی همچون حادثه سراوان که منجر به شهادت تعدادی از مرزبانان ایرانی شد، گفت: سپاه پاسداران با تمام قوا در این زمینه مقابله میکند.

پاکپور با بیان اینکه لانه گروهکهای تروریستی در خارج از کشور قرار دارد اظهار داشت: گروهکهای تروریستی هیچ جایگاه، پایگاه و یا لانهای در داخل کشور ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این گروهکهای تروریستی توسط سرویسهای امنیتی فرامنطقهای و کشورهای منطقهای پشتیبانی، آموزش و تجهیز میشوند و در داخل کشور موجودیت و وجود ندارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حادثه سراوان هم، تروریستها مرزبانان کشورمان را از آن سوی مرزها مورد هدف قرار داده بودند، گفت: در حادثه تلخ سراوان که منجر به شهادت مرزبانان کشورمان شد تروریستها در آن سوی مرزها کمین کرده بودند.

سردار پاکپور ابراز امیدواری کرد که وزارت امور خارجه نسبت به این قضایا و مقابله در این جهت بیشتر فعال شود.

وی همچنین درباره کشورهایی که در آن عوامل تروریستی رشد مییابند، اظهار داشت: این ناامنی به طور یقین گریبان آنها را خواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در برخی کشورهای همسایه که تروریستها مشغول تجهیز و ترغیب هستند اکنون گروههای هم مسلکشان عملیاتهای تروریستی در داخل خاکشان انجام میدهند.

دردرگیری جمعه شب سوم آبان ماه ۹۲ مرزبانان هنگ مرزی سراوان در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان با برخی تروریستها و اشرار درگیر شدند که منجر به شهادت تعدادی از مرزبانان ایرانی شد.

مسئولان امنیتی و انتظامی کشور از روز حادثه پیگیر عوامل حمله به مرزبانان کشورمان هستند.

عوامل حادثه زابل از قاچاقچیان مواد مخدر بودهاند

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عوامل حمله به دادستان زابل را از قاچاقچیان مواد مخدر منطقه دانست و گفت: افراد دستگیر شده هیچ رابطهای با گروهکهای تروریستی که به دنبال مطرح کردن خود هستند نداشتهاند.

پاکپور با ابراز تاسف از حادثه پیش آمده برای دادستان زابل، افزود: دادستان زابل عملکرد بسیار خوبی در این منطقه داشت و توانسته بود به خوبی با قاچاقچیان مبارزه کند که بدین دلیل هم به مقابله با وی پرداختند.

وی ادامه داد: این افراد دستگیر شده ربطی به گروههای شروری که مطرح میشوند ندارند و فقط از قاچاقچیان مواد مخدر بودهاند.

"موسی نوری قلعه نو" دادستان شهرستان زابل سه شنبه ۱۴ آبان ۹۲ در حالی که قصد عزیمت به محل کارش را داشت در مقابل منزل خود به اتفاق رانندهاش توسط افراد ناشناس ترور شد و هر دو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اما پس از گذشت کمتر از دو هفته از این حادثه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از دستگیری اعضای تیم ترور دادستان زابل خبر داد و اعلام کرد که این افراد از قاچاقچیان منطقه هستند.

رزمایش نیروی زمینی سپاه در اواخر سال برگزار میشود

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره رزمایش این نیرو در سال جاری نیز گفت: به طور یقین رزمایش این نیرو تا اواخر امسال برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها