محمود عاطفی در نشست خبری کنگره جاودانه های نور گفت:

سفره نشینی در رسانه های معاند هنر نیست

رئیس مرکز بسیج صدا و سیما گفت: پولی که در رسانه های معاند خرج برخی از هنرمندان می شود پول مظلومین جهان است.
کد خبر: ۶۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ - 13January 2016

سفره نشینی در رسانه های معاند هنر نیست

به گزارش خبر نگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری کنگره تخصصی جاودانه های نور و تصویر شهدای هنرمند صبح امروز چهارشنه 23 دی با حضور محمود عاطفی رئیس بسیج رسانه ملی و حجت الاسلام رستگاران دبیر کنگره در سالن میثاق صدا و سیما برگزار شد.

عاطفی با اشاره به اینکه موضوع شهدا و بخصوص شهدای هنرمند از این جهت حائز اهمیت است که به عنوان حلقه های وصل بین نسل امروز و دوران افتخار ملت ایران بوده اند گقت: هر چه قدر بر حسب زمان از شهدا و دوران دفاع مقدس فاصله میگیریم احساس عطش و نیاز افکار عمومی به آن دوران بیشتر می شود. شهدا در استمرار رسالتی که دارند در هر مرحله و زمان سفره ای پهن می کنند تا با تاسی از آنها حلقه وصل ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان اجرا کنندگان این کنگره و رسانه ها به عنوان تبلیغ کنندگان با حضور در این فضاها ماجور خواهیم بود. همچنین جامعه هنری به طور اولی تشنه فرهنگ شهادتند.

رئیس بسیج رسانه ملی، آزادی را پیام شهیدان دانست و اظهار کرد: پیام هنرمندان شهید آزادی است.آزادی از جنس تعالی بخش به انسان است و اگر کسی غیر از این بیندیشد اشتباه فکر کرده است.

وی ادامه داد: هنر واقعی در ایثار شهید تجلی پیدا می کند نه در سفره نشینی شبکههای معاند. شهدای هنرمند حریت را در سفره ای حرام نمی دیدند.

عاطفی بیان کرد هنری که نتواند صدای مظلومیت مظلومان عالم را به گوش جهانیان برساند هنر نیست. پولی که امروز در رسانه های معاند خرج برخی از هنرمندان می شود پول مظلومیت مظلومان عالم است. چه طور انسان میتواند هر روز کشته شدن مردان و زنان بیگناه را به دست ایادی استکبار ببیبند و ندای آزادی در سفره همان ها بزند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کشور ما هنرمندان زیادی وجود دارد که قلب اکنده از آزادگی، مهربانی و روح بزرگی دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار