حمایت کارگردان مشهور جهان عرب از جشنواره فیلم مدافعان حرم

«نجدت اسماعیل انزور» کارگردان مشهور جهان عرب با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر از خبرگزاری فارس برای برگزاری نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، آن را حرکتی مثبت برای مبارزه با خوارج عصر حاضر توصیف کرد.
کد خبر: ۸۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ - 03May 2016

حمایت کارگردان مشهور جهان عرب از جشنواره فیلم مدافعان حرم

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «نجدت اسماعیل انزور»، کارگردان مشهور سوریه و سینمای عرب با صدور بیانیهای خبری، از اقدام خبرگزاری فارس در برگزاری جشنواره فیلم مستند مدافعان حرم اهل بیت (ع) تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: جشنواره فیلم مدافعان حرم یک جشنواره سینمایی بینظیر در دفاع از تاریخ و تمدن اسلامی در رویارویی با اندیشه تکفیری-وهابی و تروریستی است که به دنبال نابودی تاریخ و تمدن بشریت است.

بیانیه مذکور افزود:با وجود اندیشههایی تکفیری که اقدام به تعرض علیه مقدسات اسلامی و تخریب بارگاه صحابه شریفه و شخصیتهای اسلامی تاثیرگذار بر همه بشریت کرده است، سینما باید اسناد این حوادث را ثبت کرده و نقش مثبتی در مقابله با وهابیت داشته باشد.

کارگردان مشهور سینمای عرب، جشنواره فیلم مدافعان حرم را هسته پروژهای فکری، فرهنگی، انسانی و اسلامی در مقابله با اندیشههای ویرانگر تکفیری توصیف و تاکید کرد: ما در کشور مقاوم سوریه ضمن حمایت صادقانه از این جشنواره، امت اسلامی را به این نوع حرکتها در مسیر وحدت اسلامی برای رویارویی با خوارج عصر حاضر تشویق میکنیم.

نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری «حمید یادروج» در سطح ملی و در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی سوم تا پنجم خردادماه سال جاری در تهران برگزار میشود.

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار