گوسفندهای سرطانی رژیم صهیونیستی در عید قربان!

یک روزنامۀ الجزایری با اشاره به نزدیک بودن عید قربان، دربارۀ انتقال گوسفندهای صهیونیستی با هرمونهای سرطان‌زا به بازار هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ - 10September 2016

گوسفندهای سرطانی رژیم صهیونیستی در عید قربان!

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دامپزشکان الجزایری به مردم هشدار دادهاند از خرید گوسفند از منابع ناشناس خودداری کنند.

به گفتۀ دامپزشکان الجزایری، بعضی دامها و گوسفندان با تزریقات سمی رژیم صهیونیستی پروار و روانه بازار شدهاند.

روزنامۀ الشروق در این باره نوشت: قاچاقچیانی از تونس، لیبی و الجزایر، این روزها با تجارت هرمون رشد ساخته شده به دست صهیونیستها در اراضی اشغالی فلسطین، در حال پروار بندی و عرضه و فروش دام هستند.

گزارشها حاکی است، برخی از افراد فرصت طلب، با تزریق داروهایی که در دنیا ممنوع هستند، از جمله  Frasadon ،Banzuat ، Dostradiol  سعی میکنند فوری دامها را فوری پروار کرده و وزن آنها را بین 5 تا 10 کیلوگرم افزایش دهند.

دامپزشکان الجزایری تاکیدکردند مطالعات پزشکی انجام شده در اروپا نشان میدهد، گوشت دام هایی که از طریق تزریق این داروها پروار شدهاند، باعث افزایش سریع  تومورهای سرطانی در بدن انسان می شوند.

ناظران اتحادیه اروپا برای جلوگیری از استفاده و دست بدست کردن این نوع داروها بین دامپروران و فعالان این بخش، از حدود 7 سال پیش مقررات وقوانینی را وضع کردهاند.

با این حال رژیم صهیونیستی با تولید غیرقانونی اینگونه داروها، همچنان در حال قاچاق آن به کشورهای عربی واسلامی است، و این رویه ضد انسانی هنوز ادامه دارد و نکته مهم این است شبکههای قاچاق وابسته به آن در قاره های دیگر نیز فعال هستند.

منبع: العالم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار