با حضور دانشجویان

جایزه "باروت خیس" فردا به سفارت کشورهای یونان و اتریش تحویل می‌شود

مراسم اهداء جایزه باروت خیس به اشتون و کرونبرگ با حضور نمایندگان دانشجویی ۵ دانشگاه تهران، با حرکت به سمت سفارت اتریش و یونان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶ - 27April 2014

جایزه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به  نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، جایزه نمادین "باروت خیس" که چندی پیش همزمان با اختتامیه جشنواره رهآورد سرزمینهای نور در شهر خرمشهر، به "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه ارپا و "تاریا کرونبرگ" رییس گروه ایران در پارلمان اروپا رسید و مادر شهید تحریری از آن رونمایی کرد، طی مراسمی با حضور نمایندگان دانشجویی ۵ دانشگاه تهران به سفارتهای اتریش و یونان تحویل میشود.

کنفرانس خبری نیز با همین موضوع و با حضور مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای شاهد، علامه طباطبایی، تربیت مدرس، تهران و علم و صنعت به عنوان نمایندهٔ جامعه دانشجویی کشور برگزار خواهد شد که در آن به بیان دیگاهها و خواستههای دانشجویان خواهند پرداخت.

جایزه باروت خیس در حقیقت به افراد مضحکی تعلق میگیرد که همواره پوشالی بودنشان برای همه آشکار بوده و هست و این ماهیت هنگامی که آمیخته با خودباوری کاذبشان میشود، بدل به حماقت بیپایان خواهد شد. این جایزه سال گذشته به میشل اوباما همسر رییس جمهور آمریکا رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار