مسئول مرکز حفظ آثار بسیج و سپاه استان قم در گفتگو با دفاع پرس:

دومین دوره آموزش روایتگری اردوهای راهیان نور برگزار شد

دومین دوره تخصصی آموزش روایتگری اردوهای راهیان نور به همت مرکز حفظ آثار بسیج و سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به مدت یک هفته در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ - 12January 2017

مهدی عباسی مسئول مرکز حفظ آثار بسیج و سپاه استان قم در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در قم اظهار داشت: دومین دوره تخصصی آموزش روایتگری راویان اردوهای راهیان نور به مدت 6 روز همزمان با سومین هفته دی ماه در یادمان ها و مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار شد.

وی افزود: این دوره به صورت عملی و زیر نظر سردار احمد فتوحی جانشین لشکر 17 در دوران دفاع مقدس برگزار شد و طی آن، فراگیران آموزه های تئوری روایتگری را که در قم آموخته بودند، به طور شهودی در مناطق عملیاتی جنوب مورد بازبینی قرار دادند.

مسئول مرکز حفظ آثار بسیج و سپاه استان قم یادآور شد: نخستین دوره تخصصی آموزش روایتگری برای نخستین بار سال گذشته در مناطق غرب کشور برگزار گردید.

به گفته عباسی، حدود 80 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس، مداحان بسیجی و علاقمندان به روایتگری سال های حماسه و ایثار در دومین دوره تخصصی آموزش روایتگری حضور داشتند و پس از این، به عنوان راوی در کاروان های راهیان نور، مساجد، مدارس، یادواره ها، دانشگاه ها، مناسبت ها و ... به روایتگری خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها