تجدید بیعت فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با آرمان های انقلاب

سردار علی محمداکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با آرمانهای والای حضرت امام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرد.
کد خبر: ۲۲۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ - 12January 2017

به گزارش دفاع پرس از استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در اولین روزهای مسئولیت خویش بعد از معارفه، به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه استان به دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد رفت.

امام جمعه شهرکرد در این دیدار با تشکر از زحمات سردار رضامحمدسلیمانی، فرمانده سابق سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: خدا را شاکرم که د راولین روزهای کاری سردار علی محمد اکبری توفیق شد در این جمع باشم و از ایشان و همه پاسداران عزیز تشکر می کنم و این انتصاب را به ایشان و خانواده سپاه و بسیج استان تبریک می گویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، افزود: اکنون که مدیریت خانواده سپاه و خانواده ارزشمند و خوب بسیج در استان به عهده سردار اکبری عزیز قرار گرفته، باید بالندگی و توان این دو مجموعه از هر جهت حفظ شود.

وی، ادامه داد: حتماً تیپ(تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام)، که قابل توجه و ارزشمند است، باید ارتقاء یابد و می توانیم به لشکر برسیم. این دور از دسترس نیست.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت دارد. می توانیم یک تیپ ویژه عشایری داشته باشیم. استان این ظرفیت ها را دارد؛ لذا باید ورود پیدا کنیم تا سپاه و بسیج را به شأن بالنده آن برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم همراهی دو قوه معنوی و نظامی با هم،‌تصریح کرد: زمانی سپاه و بسیج می توانند برد نهایی خود را داشته باشند، که هم در قوه فکری و هم در قوه نظامی قوی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، طی توصیه ای اظهار کرد: روی مسائل عقیدتی، ایمانی، بصیرتی، هرچقدر کار کنیم باز هم کم است. اگر انواع رزم را داشته باشیم؛ ولی در عرصه معنوی خلاء داشته باشیم، مطمئناً کم می آوریم و نمی توانیم موفق باشیم.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این دیدار، گفت: به همراه جمعی از کارکنان سپاه خدمت رسیدیم تا تجدید پیمانی با آرمان های حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری داشته باشیم و از رهنمودهای شما برای پیشبرد اهداف سپاه استفاده کنیم.

وی، افزود: لازم می دانم از خدمات بی منت و صادقانه سردار رضا محمدسلیمانی تشکر کنم. ایشان خودشان را متعلق به این استان می دانستند و خالصانه کار می کردند.

سردار اکبری، با تأکید بر تلاش برای تحقق خواسته های مقام معظم رهبری، ادامه داد: آنچه که مهم است، تقویت برنامه های بسیج است.

حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، هم در این دیدار با اشاره به هماهنگی بسیار مطلوب بین سه مجموعه فرماندهی،‌نمایندگی و حفاظت اطلاعات، گفت: به حول و قوه الهی، کارها به خوبی پیش می رود و با تعامل و هم اندیشی مسئولان،شاهد برکات زیادی در مجموعه سپاه هستیم.

وی، افزود: بنده هم از زحمات 10ساله سردار محمدسلیمانی، که با نیت صادقانه منشأ خدمات شایان توجهی شدند، تشکر می کنم و در حضور شما(حجت الاسلام والمسلمین نکونام)، عرض می کنم که این اطمینان را داشته باشید که سپاه با قوت بیشتر در راستای اهداف بلند انقلاب و معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) و در راستای منویات خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) عزیز، ان شاءالله پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار