با عنوان شبی با لاله های زهرايی؛

يادواره شهدا در درجزين برگزار می‌شود

يادواره شهدا در درجزين با عنوان «شبي با لاله های زهرايی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ - 22February 2017

به گزارش دفاع پرس از سمنان، مهدی کاشفی مسئول ستاد برگزاری یادواره شهدای درجزين، از برگزاری یادواره شهدا با عنوان شبی با لاله های زهرایی در درجزین خبر داد.

وي افزود: همزمان با شب شهادت بانو فاطمه زهرا(س) یادواره شهدای درجزین برگزار می شود.

مسئول ستاد برگزاری یادواره شهداي درجزين گفت: این مراسم چهارشنبه یازدهم اسفند همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع صاحب الزمان، با گرامیداشت یاد وخاطره 33 شهید شهر درجزین و 2 لاله گمنام در شهر درجزین برگزار می شود.

کاشفی با بیان اینکه در این یادواره حجت الاسلام میر علی اکبری سخنرانی می کند، افزود: حاج عسکری اسماعیل پور از مداحان اهل بیت به ذکر مصیبت خواهد پرداخت.

وی همچنین به برنامه های مختلف در این یادواره اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس، روایتگری از شهدا و ایثار گران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس؛ برگزاری بهترین دلنوشته به شهیدان و مسابقه نقاشی در سطح مدارس از جمله برنامه های جانبی در این مراسم معنوی است.

كاشفی هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و پیمودن راه شهدا دانست و گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و عزت امروز اسلام از برکت خون شهداست؛ بنابراين باید این برنامه چنان برگزار گردد که لایق مقام ارزشمند شهدا ی عزیز باشد.

وي خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه ضروری می باشد و برگزاری چنین برنامه هایی تلنگری برای همه مردم است تا خود را مدیون خون شهدا بدانیم و راه آنان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها