حامد علامتی مطرح کرد

نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای استعدادیابی و پرورش خلاقیت‌های قرآنی نسل جوان

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: نمایشگاه قرآن محل بروز خلاقیت‌های قرآنی است و با استعدادیابی در نمایشگاه قرآن، فضا برای توسعه فعالیت‌های قرآنی به ویژه برای نسل نوجوان و جوان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ - 07July 2014

نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای استعدادیابی و پرورش خلاقیت‌های قرآنی نسل جوان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان با حضور در باغ موزه دفاع مقدس از بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم بازدید کرد.

علامتی در این بازدید با اشاره به فضای مطلوب نمایشگاه امسال، بیان داشت: فضای مناسبی برای بیست و دومین نمایشگاه قرآن انتخاب شده است.

وی درباره تنوع و تکثر فعالیتهای قرآنی در نمایشگاه امسال گفت: نوع چیدمان غرفهها و حضور انواع نهادها و مراکز قرآنی، دینی و فرهنگی میتواند نقش موثری در جذب جوانان داشته باشد.

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشآموزان گفت: امسال باغ موزه دفاع مقدس که محل تولید فرهنگ قرآنی است، میزبان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و این جشن دینی و قرآنی است و این مکان، فرهنگ قرآنی را با فرهنگ شهدا پیوند داده است و این حس را به مردم منتقل میکند.

وی یکی از موثر ترین خروجیهای نمایشگاه قرآن را تولید محصولات فرهنگی دانست و افزود: در دنیای نرم افزاری امروز، نیاز است تا محصولات فرهنگی نوین با مضامین قرآنی تولید کرد تا افراد به سمت و سوی قرآن سوق داده شوند.

علامتی با اشاره به استعدادیابی قرآنی در نمایشگاه قرآن گفت: عامل دستیابی به موفقیتها، پیشرفت در علم و دانش است در این راستا میتوان با استعدادیابی در نمایشگاه قرآن، فضایی را برای توسعه فعالیتهای منسجم و جامع به ویژه برای نسل جوان و دانشآموزان فراهم کرد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشآموزان در پایان گفت: از آنجایی که نمایشگاه قرآن محل بروز خلاقیتهای قرآنی است، باید سعی شود تا سهم قرآن در زندگیمان بیشتر شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار