امیر سیاری در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

برگزاری سه رزمایش دریایی با کشورهای عمان، پاکستان و قزاقستان

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: از امروز تا فردا یا پس فردا سه رزمایش دریایی به صورت جداگانه با کشورهای عمان، پاکستان و قزاقستان برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۲۳۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ - 10April 2017
برگزاری سه رزمایش دریایی با کشورهای عمان، پاکستان و قزاقستانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: نیروی دریایی ارتش امروز رزمایش مشترک «امداد و نجات» را در شرق تنگه هرمز (شمال اقیانوس هند) با نیروی دریایی عمان برگزار کرده است. این رزمایش همه ساله برگزار می‌شود که یک سال ما و یک سال عمان میزبان است و امسال میزبانی این رزمایش با عمان است.
 
وی خاطرنشان کرد: سه فروند شناور و یک فروند بالگرد در این رزمایش حضور دارند. این رزمایش در راستای برقراری امنیت منطقه و ارتقای ایمنی برای شناورهای منطقه برگزار شده است. این رزمایش از روز گذشته آغاز شده است و تا سه چهار روز دیگر ادامه دارد. همچنین پرسنل بسیاری از نیروی دریایی ارتش در این رزمایش حضور دارند.
 
امیر سیاری در ادامه به حضور یک ناوگروه در پاکستان اشاره کرد و گفت: فردا یک رزمایش تاکتیکی با نیروی دریایی پاکستان انجام می‌دهیم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: یک ناوگروه به قزاقستان اعزام شده است که این ناوگروه فردا یا پس فردا یک رزمایش مشترک با نیروی دریایی قزاقستان برگزار می‌کند.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها