در یک وصیت‌نامه می‌خوانیم؛

مسیر هدایتی که یک شهید، به خواهرش معرفی کرد

شهید آهور در وصیت‌نامه‌اش آورده است: فکر کن راجع به کسانی‌که من را کشته‌اند و با آن‌ها دشمنی بورز و بعد بیاندیش راجع به افرادی که با آن‌ها همکاری می‌کنند و آن‌ها را تایید می‌کنند و با آن‌ها هم بجنگ مسلما خدا هدایتت خواهد کرد. تو خیلی قدم‌ها به خیلی سوها رفته‌ای. به خاطر من هم که شده بیا و یک قدم بطرف خدا برو و حتما هدایت خواهی شد.
کد خبر: ۲۴۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ - 18June 2017
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «ساسان آهور» 12 مرداد سال 1341 در تهران دیده به جهان گشود. وی تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داد. شهید آهور با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه در آمد و عازم جبهه شد. شهید آهور در 6 مهر سال 1360 به درجه شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه ساده یک شهید 
 
وصیت‌نامه شهید «ساسان آهور»
 
هر که در این بزم مقربتر است
جام عذاب بیش به دشمن دهد
        وصیت‌نامه
بسم الله الرحمن الرحیم
 
اگر پیامبر داشتن وصیت‌نامه را هنگام مرگ واجب نکرده بود؛ شاید هرگز این‌ را نمی‌نوشتم.
اموالی که دارم: مقداری پول پیش بچه‌ها دارم که اگر به آنها احتیاج نداشتند آنها را به حساب دولت جمهوری اسلامی بریزید.
هر که هم از من ادعای طلب کرد به او بپردازید.
 
اما با افراد:
 
بابا و مامان، این را حتمی می‌دانم که خدا صبر به شما عطا خواهد کرد. هر چه به شما زحمت دادم و شماها مرا بزرگ کرده‌اید و این‌طور مرا بار آورده‌اید.
 
لیدا، نمی‌دانم چقدر از این‌که من بمیرم ناراحت می‌شوی، اما فکر کن چه کسی برادر ( شاید بد تو را) کشته؟ آیا به‌غیر از بدست کافران و مشرکان و منافقانن کشته شده‌ام؟
 
می‌توانی از اینجا شروع کنی. فکر کن راجع به کسانی‌که من را کشته‌اند و با آن‌ها دشمنی بورز و بعد بیاندیش راجع به افرادی که با آن‌ها همکاری می‌کنند و آن‌ها را تایید می‌کنند و با آن‌ها هم بجنگ مسلما خدا هدایتت خواهد کرد. تو خیلی قدم‌ها به خیلی سوها رفته‌ای. به خاطر من هم که شده، بیا و یک قدم بطرف خدا برو و حتما هدایت خواهی شد.
 
سیما، من خیلی از چیزهایی که دارم از تو دارم. همیشه از تو انتظار دعا دارم.
عزیز و حاج علی آقا، شما هم مرا ببخشید، مسلما خدا بار بزرگی را از روی دوشم خواهد برداشت.
 
به همه بگویید، بدی‌هایی که از من دیده‌اند ببخشند، این‌ها همه‌اش امتحان است.
خدایا ما را در این امتحان سربلند بیرون بیآور، خدایا جان بی‌ارزش را بگیر و آن‌را قبول کن و اسلام و مسلمین را حفظ کن و به عمر امام است ما بیفزا.
     التماس دعا
  یاسر     
انتهای پیام/ 111
 

نظر شما
پربیننده ها