سردار شیرازی عنوان کرد؛

نظر فرمانده معظم کل قوا درباره امیران موسوی و صالحی

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید کل ارتش به بیان نظرات رهبر معظم انقلاب در خصوص این فرماندهان پرداخت.
کد خبر: ۲۵۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ - 26August 2017
نظر فرمانده معظم کل قوا درباره امیران موسوی و صالحی
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قرائت حکم انتصاب امیر سرلشکر موسوی، با بیان اینکه ما امروز شاهد یک روند رو به رشد در سازمان ارتش هستیم، اظهار داشت: وضعیتی که پیش آمد موجب دلشادی همه عزیزان ارتشی شد.

وی با اشاره به همراهی سردار سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص این انتصاب و همچنین اظهارات سرلشکر جعفری در این زمینه گفت: ایشان بدرستی بر خوش‌فکری، تدین و نگاه رو به جلوی امیر موسوی اشاره کردند.
 
سردار شیرازی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در هنگام اعطای درجه سرلشکری به امیر موسوی فرمودند ان‌شاالله خدا کمکتان کند. کار بزرگ و مهمی است. ان‌شاالله بتوانید از همه ظرفیت‌های متعهد، انقلابی‌گری و مدیریت نظامی در این عرصه استفاده کنید تا اینکه بتوانید به بهترین وجه کار را پیش ببرید.
 
 وی خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا همچنین به سرلشکر صالحی فرمودند که به معنای واقعی کلمه و از ته دل از شما تشکر می‌کنم؛ برای اینکه شما در این چند سال، تدین، تعهد، امانتداری و دلسوزی و پاکی از خودتان نشان دادید. خدا را شاکرم که پاک آمدید و پاک از ارتش می‌روید. خدا شما را حفظ کند.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار