قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران:

ادامه دادن راه شهدا بهترین نشانه وفاداری به آرمان‌های شهداست

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ادامه دادن راه شهدا بهترین نشانه وفاداری به آرمان‌های شهداست و قطعا ارزش آن بالاتر از برگزاری مجالس و مراسم و عکس و یادبود است.
کد خبر: ۲۵۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ - 24September 2017
ادامه راه شهدا بهترین وفاداری به آرمان‌های شهدا استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در جمع خبرنگاران در حاشیه اولین همایش ملی شهدا و ایثارگران داروساز کشور گفت: مردم خیلی خوب با خدمات پزشکان آشنا هستند، به خصوص هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس، پزشکان خدمات بسیاری ارائه کردند.

وی افزود: طبیعی است کسانی که از آن نسل باقی ماندند و شاگردان آن‌ها هستند باید بر عهد و پیمان دوران دفاع مقدس باقی بمانند.

هاشمی ادامه داد: دوستان ما که از جامعه پزشکی به جبهه رفتند با هدف مشخصی رفتند و ویژگی‌هایی داشتند که انتخاب شدند. بنابراین ادامه دادن راه آن‌ها بهترین نشانه وفاداری به آرمان‌های شهداست و قطعا ارزش آن بالاتر از برگزاری مجالس و مراسم و عکس و یادبود است. البته این کارها خیلی خوب است، اما قابل قیاس با عمل نیست که امروز باید داشته باشیم.

وزیر بهداشت در پایان گفت: جامعه پزشکی امروزه مردم و منافع آن‌ها را مقدم بر خود می‌دانند. آرزو می‌کنیم همه عمرمان در راستا و مسیری باشد که آرزوی عزیزان و شهدا و قهرمانان تاریخ‌مان بر آورده شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار