پناهیان در مراسم تشییع شهید محسن حججی:

مردم از خون شهید حججی نمی‌گذرند/ انتقام خون حججی تنها با نابودی اسرائیل محقق می‌شود

استاد حوزه و دانشگاه در مراسم تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: مردم از خون شهید حججی نمی‌گذرند. انتقام خون حججی با نابودی داعش تمام نخواهد شد. انتقام خون حججی تنها با نابودی اسرائیل محقق می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ - 27September 2017

شهید حججی فخرالشهدای مدافع حرم استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی که هم‌اکنون در میدان امام حسین (ع) تهران در حال برگزاری است، با بیان اینکه شهید حججی افتخاری برای همه شهدای مدافع حرم بود، اظهار داشت: شهید حججی الگویی برای همه جوانان حزب اللهی بود. وی برای فعالیت در مناطق محروم، فعالیت های فرهنگی و فعالیت برای انقلاب، شب و روز نمی شناخت.

حجت الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد: ما اگر هرجایی یک عنصر حزب اللهی مانند شهید حججی داشتیم که آنقدر باصفا، مردانه و از خود گذشته به میدان برود، مورد علاقه همگان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تا وقتی که ما امثال شهید حججی ها را داریم نه تنها امنیت در این کشور برقرار است، بلکه نابودی استکبار را هم جشن می گیریم.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه ملتی که امثال شهید حججی ها را دارد، هرگز شکست نخواهد خورد، افزود: شما فکر شهید حججی را در منطقه صادر کردید و امروز فکر شهدای دفاع مقدس به برکت شهید حججی منطقه را فراگرفته است.

وی با اشاره به اینکه روزگاری برخی روزنامه های داخل کشور می نوشتند که مردم از اسم شهید، جانباز و رزمنده خسته شده اند، خاطرنشان کرد: کجا هستند این افراد که ببینند ملت هنوز به شهدایشان افتخار می کنند و برای تشییع شهدایشان بیش از گذشته مایه می گذارند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه قیام به احترام شهدا نشانه رشد ملت است، گفت: ملتی که چنین شهدایی دارد به این شرط پیروز خواهد شد که برای شهدای خودش احترام قائل شود.

وی افزود: اگر مردم کوفه برای بدن بی‌سر امام حسین (ع) احترام قائل شده بودند به سعادت می‌رسیدند، اگرچه امام حسین (ع) را تنها گذاشتند.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه مردم کوفه بر بدن و سر امام حسین (ع) چه بی احترامی‌هایی که نکردند، تصریح کرد: این موجب شد که سال‌ها به ذلت و خواری گرفتار شوند.

وی خاطرنشان کرد: ملتی که این شهدا را دارد و به آنها احترام می‌گذارد، پیروز خواهد شد. خدا نور این شهید را به شما تشییع‌کنندگان اهدا می‌کند.

حجت الاسلام پناهیان خطاب به شهید ححجی اظهار داشت: ما خیلی با شما فاصله داریم، ما خیلی بیشتر از شما به دنیا دل بسته‌ایم اما تمام قامت به احترام تو ایستاده‌ایم و به خانواده ات احترام می‌گذاریم و امید است که مورد شفاعت تو و همه رفقایت قرار بگیریم. 

این واعظ انقلابی کشور با بیان اینکه ما هیچ‌گاه قاتلان اصلی شهید حججی را فراموش نمی‌کنیم، اظهار داشت:  ما وزیر خارجه اسبق آمریکا را فراموش نمی کنیم که گفت ما به 70 کشور دنیا رفتیم و مذاکره کردیم تا داعش را تشکیل دهیم.

وی تأکید کرد: مرگ نباید نه تنها قسمت رژیم سفاک آمریکا شود، بلکه به فرموده امام خمینی (ره) مرگ باید قسمت تمام سردمداران آمریکا، اسرائیل و انگلیس شود.

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: شهید حججی! به خونت قسم می خوریم که تا اسرائیل و سیاستمداران کثیف و سربازان آن رژیم را نابود نکنیم از پای نخواهیم نشست.

حجت الاسلام پناهیان خطاب به سردمداران رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اسرائیل! ما تا تو را نابود نکنیم، صداقت عزاداری‌هایمان ثابت نمی‌شود، گفت: ما تو را ای یزید زمانه ادامه دهنده راه آن‌ها می‌دانیم، ما به عشق امام حسین (ع) تو را نابود خواهیم کرد. ما عزادار حسین (ع) نیستیم اگر تو را از صحنه روزگار محو نکنیم و به سر بریده شهید حججی قسم که سر سردمداران‌تان را از تن‌شان جدا خواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه شهید حججی ثمره دسته‌های عزاداری است، اظهارداشت: شهید حججی ثمره دست‌های بلند شده برای سینه زدن و زنجیرزنی‌ها و ثمره علم و کتل‌های عزاداری است. 1400 سال است که این عزاداری‌ها، این خط مقاومت را بین ما ایجاد کرده است.

پناهیان با بیان اینکه دسته‌های عزاداری صرفا برای عزاداری نیست، افزود: دسته‌های عزادارای، دسته‌های نصرت حسین (ع) هستند که می‌خواهند ایشان را یاری کنند.

وی تأکید کرد: دسته‌های عزاداری معنایش این است که «ای حسین (ع)! کاش ما در کربلا بودیم و تو را یاری می‌کردیم» دسته‌های عزاداری یعنی دسته‌های رزم، یعنی سازماندهی نیروهای مقاومت، یعنی همان کسانی که آماده هستند تا دشمنان امام حسین (ع) را نابود کنند.

این واعظ انقلابی کشور تصریح کرد: ما می‌دانیم اگر حرم امام حسین (ع) شهید می‌دهد، این حرم مطهر در درجه اول از سوی اسرائیل غاصب تهدید می شود. سپاهیان پاسدار! موشک‌های خودتان را برای نابودی اسرائیل آماده کنید. مردم از خون شهید حججی نمی‌گذرند. انتقام خون حججی با نابودی داعش تمام نخواهد شد. انتقام خون حججی تنها با نابودی اسرائیل محقق می‌شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: آفرین به این مردم که وقتی سر شهید حججی را از بدنش جدا کردند، با این شور و عظمت به میدان آمدند.

انتهای پیام/ 113
نظر شما
پربیننده ها