خواهر شهید حسینی در حاشیه مراسم تشییع شهید حججی:

شهید حججی فرزند ایران است/ ترامپ باطن آمریکا را نشان داد

حسینی با بیان اینکه شهید حججی تنها متعلق به یک خانواده نیست و فرزند ایران است، گفت: داعش از نوادگان هند جگرخوار است و همان‌گونه که با حمزه سیدالشهدا رفتار کردند، با «حججی‌»ها نیز می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 27September 2017

شهید حججی فرزند ایران است/ ترامپ باطن آمریکا را نشان دادحسینی، خواهر شهید دفاع مقدس «یوسف حسینی» در حاشیه مراسم تشییع شهید «محسن حججی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: از اول انقلاب تا به امروز در مراسم تشییع بسیاری از شهدا شرکت کردم. در تمام راهپیمایی‌ها مردم ایران برای اعلام پیام خود به مستکبرین جهان حضور می‌یابند و امروز نیز مردم تهران آمدند تا پشتیبانی خود از شهدای مدافع حرم را اعلام کنند.

وی ادامه داد: داعش از نوادگان هند جگرخوار است و همان گونه که با حمزه سیدالشهدا رفتار کردند، با حججی‌ها نیز می‌کنند.

خواهر شهید حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بدانند که ما تا آخرین قطره خونمان برای حفظ ایران و اسلام ایستادگی می‌کنیم. دشمنان انقلاب چهل سال است که می‌خواهند انقلاب اسلامی را نابود کنند ولی نتوانستند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی سران آمریکا اعلام کردند که تمام تلاششان را برای نابودی این انقلاب خواهند کرد. آمریکا هم متوجه شد که انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌هایی که در سراسر دنیا انجام شد، متفاوت است.

وی تصریح کرد: شهید حججی تنها متعلق به یک خانواده نیست و فرزند ایران است.

حسینی افزود: روز گذشته افراد باحجاب و بی‌حجاب به میدان امام حسین (ع) آمدند و از شهید حججی به عنوان یک قهرمان یاد کردند.

وی با بیان این که برادرم در عملیات فتح المبین به شهادت رسید، عنوان کرد: گروهی از جوانان در دوران دفاع مقدس برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از جانشان گذشتند تا این انقلاب پابرجا بماند. گروه دیگری از جوانان امروز با گذشتن از جانشان پیام دفاع مقدس را به سراسر دنیا مخابره می‌کنند. برای حفظ این انقلاب فرزند و همسرم را نیز تقدیم می‌کنم.

خواهر شهید حسینی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص ایران، اذعان کرد: سخنان ترامپ باطن آمریکا را نشان داد. حرف‌های آمریکا جدید نیست و ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز چهره‌های مختلفی از آمریکا را دیدیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها