در گفت‌وگوی دفاع پرس با اعضای یک خانواده مطرح شد؛

تا محو تکفیری‌‌ها از پای نخواهیم نشست/ امیدوارم فرزندم مثل شهید حججی شود

اعضای خانواده‌ای که در مراسم تشییع شهید حججی حضور یافته بودند، بر ادامه راه شهدا و نابودی کامل تکفیری‌ها تاکید کردند.
کد خبر: ۲۵۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ - 27September 2017

تا محو تکفیری‌‌ها از پای نخواهیم نشست/ امیدوارم فرزندم مثل شهید حججی شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حضور پرشور مردم تهران از ساعت ها قبل از شروع رسمی مراسم تشییع پیکر شهید حججی در میدان امام حسین(ع)، این پیام را به دنیا صادر کرد که راه شهدا و هدف شهدا که همانا مبارزه با ظلم تا آخرین قطره خون است، ادامه خواهد داشت.

مرتضی که با همسر و فرزندش در مراسم تشییع شهید حججی شرکت کرده است، دلیل حضور خود را بیعت دوباره با شهدا بیان کرد و گفت: بدون شک امروز هرکس که برای برگزاری هرچه بهتر مراسم به این مکان آمده است دلیلی برای حضورش دارد، اما آنچه مهم است عزت و سربلندی شهدا هست که می بینیم چطور خون یک شهید توانسته امتی را به جوش و خروش درآورد.

وی در خصوص تبعیت شهدا از امام حسین(ع) بیان کرد: پیکر شهید حججی زمانی به کشور بازگشت که ما در سوگ شهادت امام حسین(ع) هستیم و امروز جوانان ما برای دفاع از حریم اهل بیت آماده جانفشانی هستند و در این راه هر خطری را به جان می خرند.

مرتضی با بیان این نکته که انتقام خون شهید حججی ها توسط رزمندگان مقاومت گرفته خواهد شد افزود: هر کدام از فرزندان ما که به شهادت می رسند مصمم تر می شویم تا با دشمنان اسلام مبارزه کنیم. ما و فرزندان ما در این راه ثابت قدم ایستاده ایم و تا محو تکفیری ها در جهان آرام نمی نشینیم.

همسر مرتضی که در کنار او ایستاده و فرزند خود را در آغوش داشت ادامه داد: آرزو داریم که روزی فرزندان ما هم در راهی که محسن حججی ها رفتند و به شهادت رسیدند به شهادت برسند چرا که می دانیم این راه به وصال با اباعبدالله ختم می شود و چه عزتی بالاتر از اینکه بهترین هایمان را در راه امام حسین (ع) فدا کنیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار