سردار معصوم بیگی:

بازی نهنگ آبی دانش آموز اصفهانی را به كام مرگ كشيد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از سقوط دو دانش آموز دختر اصفهانی از پل روگذر و فوت یک نفر از آنان و مجروحيت دانش آموز ديگر تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ - 22October 2017
بازی نهنگ آبی دانش آموز اصفهانی را به كام مرگ كشيد
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «مهدی معصوم بيگی» فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مركز فوريت‌های پليسی 110 مبنی بر سقوط دو دختر نوجوان از پل روگذر در شهر اصفهان، تيم فوريت‌های پليسی بلافاصله به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر اين حادثه يكی از دختران كه 15 ساله بود در دم فوت کرد و ديگری كه 16 ساله بود به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان هم چنين تصريح كرد: بر اساس گزارش‌های موجود حال دانش آموز مجروح نيز وخيم اعلام شده است.

اين مقام ارشد انتظامی بيان داشت: اين دو نوجوان قبل از پرت كردن خود توسط یک دستگاه ضبط صوت، با خانواده خود خداحافظی كرده و علت اين كار را انجام بازی آنلاين نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام كرده‌اند.

سردار معصوم بيگی با اشاره به اينكه نوجوان مجروح شده نيز بیان داشته که تحت تاثير بازی دست به این اقدام زده است، خاطر نشان كرد: پلیس در خصوص بازی نهنگ آبی هشدارهايی داده بود؛ اين بازی در كشورهای مختلف قربانی گرفته و تاثير بسياری بر ذهن دارد و افراد را وادار به رفتارهای پرخطری همچون خودزنی و خودكشی می‌كند.

وی تاکید کرد: پدر و مادرها می‌بايست همواره بر رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و اين را بدانند كه فضای مجازی در برخی مواقع از فضای واقعی خطرناک تر است.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار