سید رسول منفرد به دفاع پرس خبر داد؛

اکران‌‌های جشنواره عمار درباره «مدافعان حرم» در مبادی مرزی با عراق

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار از برنامه‌ریزی برای اکران آثار مستند با موضوع «مدافعان حرم» و «جهان اسلام» در مبادی مرزی شلمچه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ - 07November 2017
اکران‌های «مدافعان حرم» جشنواره عمار در مبادی مرزی با عراق
«سید رسول منفرد» دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس از اکران آثار مستند این جشنواره در موکب‌های مرز شلمچه خبر داد و اظهار داشت: عمداً آثاری که امسال در حاشیه پیاده‌روی اربعین در مرز شلمچه نمایش داده می‌شود با محوریت مدافعان حرم و جهان اسلام است.
 
وی گفت: اکران ویژه اربعین همزمان با مبادی‌های مرزی، در داخل کشورمان نیز توسط اکران کنندگان مردمی عمار در حال انجام است.
 
دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار تصریح کرد: مستندهای «فرمانده جواد» اثری درباره شهید جواد حسناوی، فرمانده یگان خط شکن سرایا الخراسانی عراق، «از خون جون» مستندی درباره شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و «زخم های استوایی»، اثری درباره کشتار مسلمانان میانمار از جمله آثار این مجموعه فیلم هستند.

منفرد افزود: مستندهای «معبر»، «امیر من علی»، «خاله بتول» و نماهنگ‌های «لبیک یا حسین (ع)» و«از اربعین تا اربعین» دیگر آثار این بسته فیلم هستند.

وی هدف از ارائه این مجموعه فیلم را تبیین و ترویج پیاده روی اربعین، آشنایی با جبهه مقاومت در عراق و نشان دادن مظلومیت مسلمانان در سطح جهان به ویژه در میانمار عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اجتماع بزرگ مردمی در راهپیمایی اربعین عاملی مؤثر برای جلوگیری از اقدامات وحشیانه علیه مسلمانان مظلوم میانمار و نیجریه است به همین منظور مستندهایی درباره وضعیت این مسلمانان در  بسته فیلم گنجانده شده است.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار