وصیت‌نامه شهید احدالله مرادی/ قدردانی از زحمات پدر و مادر

شهید مرادی در وصیت‌نامه خود خطاب به والدین خود آورده است: «از شما تشکر می‌کنم؛ چون مرا به این مقام رساندید و من به هدف خودم رسیدم و این هدف را، هدف با افتخاری می‌دانم.»
کد خبر: ۲۶۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ - 28November 2017
وصیت‌نامه شهید احدالله مرادی/ شکرگزاری برای کسب یک هدف
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «احدالله مرادی» سال 1348 در روستای باریک آب زنجان متولد شد. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام چهارم خرداد 1367 در ماووت عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام فراوان به پیشگاه مقدس تنها منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی رهبر مستضعفان و با درود و سلام بی‌کران بر ارواح طیبه شهدای اسلام و مسلمین که در راه دفاع از انقلاب اسلامی ایران به عزت ابدی رسیده‌اند و شربت شیرین شهادت را نوشیده‌اند. سلام و درود ما بر آن‌ها.

پدر جان و مادر جان، از شما حلالیت می‌طلبم که شما پدرم و مادرم در بزرگ کردن من مخصوصا مادرم در بزرگ کردن بنده حقیر خیلی خیلی زحمت کشیده است. شب‌ها بی‌خواب مانده است و با زحمات فراوان و رنج و مشقت زیادی روبه‌رو شده است و مرا بزرگ به بار آورده است و به اسلام تحویل داده‌اید. از شما تشکر می‌کنم چون شما مرا به این مقام رساندی و من به هدف خودم رسیدم و این هدف را، هدف با افتخاری می‌دانم و هم نصیب من شد خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم که حقتان را به بنده حقیر حلال کنید و مرا ببخشید.
 
من که نتوانستم جبران زحمات شما باشم چون که بتوانم از آتش سنگین دشمن متجاوز برآیم.

به دلیل حضور در جبهه نتوانستم لطف شما را جبران کنم. و از یکایک برادرانم، آقای ذبیح الله مرادی، خلیل الله مرادی، ابراهیم مرادی و دیگر برادرانم آقای قربانعلی شهریاری و محمد علی کردلو حق حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که حقشان را به من حلال کنند.

از خواهرانم یک به یک حلالیت می‌طلبم و امیدوارم که ایشان نیز حقشان را حلال کنند و دیگر وصیتم این است که از تمام اهل خانواده از کوچک و بزرگ باریک آب (نام روستا)، پدر جان به عوض من حلالیت بطلبید.

وصیت دیگرم این است که پدر جان نگذار مادرم و برادرانم و خواهرانم بروی مزار من گریه و زاری کنند و سر و صدا راه بیاندازند و وصیت می‌کنم که عکس مرا بروی مزارم بگذارید.

خداحافظ، خداحافظ

امیدوارم که در امان و آسایش خداوند قرار بگیرید.

وصیت نامه اینجانب برادر رزمنده دلیر اسلام احدالله مرادی»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار