وصیت‌نامه شهید حاجعلی حضرتی/ نماز‌ها را به جماعت به پا دارید

شهید حضرتی در وصیت‌نامه خود آورده است: «امام را یاری کنید و پشت جبهه را خالی نگذارید و مسجد‌ها را پر نگه دارید و دعا‌های کمیل و توسل را پر شکوه برگزار کنید و نماز‌ها را به جماعت به پا دارید، تا رحمت خداوند شامل حال شما شود.»
کد خبر: ۲۷۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱ - 27January 2018

وصیت‌نامه شهید حاجعلی حضرتی/ نماز‌ها را به جماعت به پا داریدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حاجعلی حضرتی» چهار فروردین ۱۳۴۷ در آبیک چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲ بهمن ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«اینجانب حاجعلی حضرتی، فرزند اسم‌علی ساکن فعلی قشلاق، دارنده‌ی شناسنامه‌ی شماره ۱۲۳۲ به خداوند یکتا و به ۱۲۴ هزار پیامبر که اولین آن‌ها حضرت آدم (ع) و آخرین آن‌ها حضرت محمد (ص) می‌باشد و به ۱۲ امام که اولین آن‌ها حضرت علی (ع) و آخرین آن‌ها حضرت بقیه الله (عج) است، که در پس پرده‌ی غیبت یاری دهنده‌ی رزمندگان در جبهه می‌باشد؛ اعتقاد دارم و معتقد به امر ولایت و روز قیامت می‌باشم و امروز هم با آگاهی کامل به امر مبارک حضرت امام که لب‌های پیامبرگونه‌ی خود را به حرکت در آورده و می‌فرمایند: «امروز حضور در جبهه‌ها از اهم واجبات است.» بر خود تکلیف دانسته، در میدان نبرد با کفار حاضر شده‌ام، تا دین خود را به اسلام و قرآن ادا نمایم، تا در روز قیامت خجالت زده نشوم و باعث سرافکندگی شما خانواده‌ی محترمم نگردم.

برادر جان! پیام من هم بعد از شهادتم این است که امام را یاری کنید و پشت جبهه را خالی نگذارید و مسجد‌ها را پر نگه دارید و دعا‌های کمیل و توسل را پر شکوه برگزار کنید و نماز‌ها را به جماعت به پا دارید، تا رحمت خداوند شامل حال شما شود.»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار