وصیت‌نامه شهید محمد امامقلی بیکلو/ جبهه مدرسه‌ عشق است

شهید امامقلی بیکلو در وصیت‌نامه خود آورده است: «شکر مى‌کنم خدا را که این دفعه زیارت حسین (ع) را به ما عطا نمود و توفیق عمل داد که بتوانم بار دیگر به سوى جبهه این مدرسه‌ عشق بشتابم.»
کد خبر: ۲۷۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 29January 2018

وصیت نامه شهید محمد امامقلی بیکلو/ جبهه مدرسه‌ی عشق استبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمد امامقلی بیکلو» ۱۶ آذر ۱۳۴۷ در تاکستان چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد. سرانجام هفت بهمن ۱۳۶۵، در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«شکر مى‎کنم خدا را که این دفعه زیارت حسین (ع) را به ما عطا نمود و توفیق عمل داد که بتوانم بار دیگر به سوى جبهه این مدرسه‌ عشق بشتابم و به تمام ابر چپاولگران شرق و غرب ثابت کنم که «ما اهل کوفه نیستیم، امام تنها بماند»؛ و خدا را شکر که سعادت عطا فرمود: تا بتوانم عزیزانم را در جبهه زیارت کنم.

مادر عزیز! امیداورم که ان‌شاءالله ناراحت نباشى و نیستى؛ چون تو باید پیش فاطمه زهرا (س) روسفید باشى و در آن جا به فاطمه زهرا (س) بگویى که: اى فاطمه (س) اهل کوفه به حسین (ع) تو لبیک نگفتند؛ اما پسر من به ندای فرزند تو امام خمینى لبیک گفت.

مادرم! اى کوه،‌ ای شیردل و اى زینب زمان! برای من گریه نکن؛ گریه کن بر حسین فاطمه که تشنه لب جان داد و بى یار و یاور بود و کسى را نداشت.

بنده راهم را پیدا کردم و دانستم که معشوقم در کجاست.»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار