خواهر شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شهدای مدافع حرم راه شهدای دفاع مقدس را جاودانه کرده‌اند

زهره هادی گفت: امروز شهدای مدافع حرم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را جاودانه کرده‌اند.
کد خبر: ۲۷۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ - 16April 2018

روایت خواهر شهید ابراهیم هادی از لحظه دادن خبر مفقودی برادرش«زهره هادی» خواهر شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به وظیفه خانواده شهدا در مقابل هجمه دشمنان گفت: وظیفه ما ایستادگی، مقاومت و رساندن پیام شهداست تا به آنچه با خون خود به ما آموختند، بپردازیم و دنباله‌رو آنان باشیم.

وی افزود: دوست دارم جزو کسانی باشم که تا آخر راه با شهدا همقدم هستند و با راه اصلی که همان راه شهداست به سرمنزل مقصود برسیم.

خواهر شهید هادی با اشاره به مهمترین درس برادرش به خانواده بیان کرد: ایشان در بحث امر به معروف خیلی فداکار بود. آنچه من از ایشان در بحث امر به معروف یاد گرفتم، برایم بسیار درس آموز بود. امروز می توانیم از آنچه 30 سال پیش به ما یاد دادند، الگو بگیریم و بخوبی از آموخته هایمان استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: یکی از برنامه های ابراهیم این بود که ابتدا امر به معروف را از خانواده شروع می کرد و به خواهرهای کوچکتر توصیه اش رعایت حجاب بود. او همواره سفارش می کرد که اگر بخواهیم انسان خوبی برای جامعه باشیم چه چیزهایی را باید رعایت کنیم. ماهم صحبت های ایشان را به عنوان الگو قرار می دادیم. شاید آن زمان متوجه توصیه هایش نبودیم ولی به مرور با برنامه ها و برخوردهایی که داشت با هدیه هایی که به ما می داد و می گفت به دیگران هم بدهید پی به نیت خالص ابراهیم بردیم و آن را الگو قرار دادیم و امروز هم در راه خدمت به مردم از آن استفاده می کنیم.

هادی با اشاره به روزهای پس از نبود برادر تصریح کرد: لحظات خیلی سختی بود. فکر کنید در یک لحظه به خواهری بگویند دیگر برادرت بر نمی گردد. در پنج روز مقاومت در کانال کمیل بدون آب و غذا سر کرده و در آخرین لحظات با شهدا بوده و ایستادگی کرده است. با وجودی که می توانست خود را نجات دهد اما در کانال ماند و گفت در کنار عزیزانم می مانم تا در جوار خانم حضرت زهرا (س) جای بگیرم. او خودش خواست که گمنام بماند و هنوز هم در کانال کمیل همچون خورشیدی راه را نشانمان می دهد.

خواهر شهید هادی در پیامی به زنان آزاده جهان گفت: پیام ما این است راهی که شهدا برای ما ترسیم کردند از نقش آفرینی در آن کوتاهی نکنیم. و از میراثی که شهدا به یادگار گذاشتند، حفاظت کنیم. امروز شهدای مدافع حرم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس را جاودانه کرده اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار