سوهانی در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در 24 اسفندماه

مسئول اطلاع رسانی ستاد میزبانی از شهدای گمنام از تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در 24 اسفندماه در منطقه 7 تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ - 03March 2018

حسین سوهانی مسئول اطلاع رسانی ستاد میزبانی از شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به نشست امروز ستاد میزبانی از شهدای گمنام اظهار داشت: این نشست با حضور مسئولین امر، نماینده کمیته مفقودین و معتمدین محله حشمتیه تهران برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد مراسم شب وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس در تاریخ 23 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد مالک اشتر واقع در خیابان شریعتی خیابان معلم ابتدای خیابان شهیدان گوهری برگزار می‌شود و سپس برنامه تشییع با حضور پرشور مردم در تاریخ 24 اسفندماه ساعت 9 صبح از این مسجد آغاز و نهایتا در باغ موزه قصر به خاک سپرده شوند.

سوهانی اضافه کرد: چندی پیش در پی بازدید سردار باقرزاده رئیس کمیته مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از باغ موزه قصر، محل دفن دو شهید گمنام تعیین شد و قرار است تدفین این دو شهید والامقام با دستان دو تن از خانواده شهدای مدافع حرم «مجید قربانخانی» و «علی آقاعبداللهی» انجام شود.

برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در 24 اسفندماه

برگزاری مراسم تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در 24 اسفندماه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها