سرهنگ بنایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فضای تیپ حضرت زهرا(س) بوی معنویت شهدا گرفته است

فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) در حاشیه مراسم تدفین شهید گمنام در مقر این تیپ گفت: از زمانی که قرار شد میزبان شهید گمنام باشیم فضای معنوی خاصی بر این مجموعه حاکم شده است.
کد خبر: ۲۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴ - 25September 2014

فضای تیپ حضرت زهرا(س) بوی معنویت شهدا گرفته است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ علی بنایی فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) در حاشیه تشییع پیکر یک شهید گمنام که صبح امروز در مقر این تیپ در میدان حر برگزار شد، با اشاره به اهمیت فرهنگ شهادت و زنده نگهداشتن یاد شهدا گفت: در چند سال گذشته، نیروهای تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) پیگیر میزبانی شهدای گمنام دفاع مقدس بودند.

بنایی در ادامه گفت: در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به سبب آبگرفتگی امکان تفحص وجستجوی مفقودین دفاع مقدس وجود نداشت اما با سپری شدن سالها و خشکی منطقه هور و جزیره مجنون، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح توانست پیکرهای این عزیزان را درتفحصهای چند ماه اخیر کشف کند.

فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) در پایان تصریح کرد: نیروهای تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) از زمانی که شنیدند قرار است، میزبان یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس باشند، فضای معنوی خاصی بین آنها حاکم شده و امیدواریم که لایق این میزبانی باشیم و خداوند به ما توفیق دهد که رهرو و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

قابل ذکر است که پیکر یکی از شهدای گمنام در ساعت 9 صبح امروز پس از تشییع در مقر تیپ مخصوص حضرت زهرا (س) واقع در پادگان سیدالشهدا (ع) به خاک سپرده شد.

این شهید گمنام دفاع مقدس که در هنگام شهادت 20 سال داشت در عملیات خیبر در سال 62 و در جزیره مجنون به شهادت رسیده و پیکر آسمانی او در تفحصهای اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی جزیره مجنون تفحص شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار