سردار ربانی:

مرزهای دفاعی انقلاب اسلامی توسعه یافته است

معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انقلاب اسلامی نفوذ استراتژیک و اثرگذار خود را تا دریای مدیترانه گسترش داده و مرز‌های دفاعی خود را در قالب محور مقاومت به اقصی نقاط کشور‌های منطقه توسعه داده است.
کد خبر: ۲۹۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ - 14July 2018

توانمندی بالا و انسجام نیرو‌های یگان ویژه پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ «مهدی ربانی» معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی از سه برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بهره می‌گیرد، اظهار داشت: جنگ نیابتی و استفاده از تروریست‌ها در منطقه، استراتژی کوتاه‌مدت دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: زمانی در جنگ‌های ترکیبی دشمن از سلاح‌های غیر متعارف استفاده می‌کرد، اما امروز علاوه بر آن از جنگ‌های دیپلماتیک، اقتصادی، قومیتی و اعمال تحریم‌ها استفاده می‌کند. دشمن برای مقابله با ما در برنامه‌های کوتاه‌مدت از تروریست‌ها حمایت کرده و می‌کند، در برنامه‌های میان‌مدت به دنبال ضعف‌های اجتماعی و در برنامه بلندمدت به دنبال تضعیف نظام است.

سرپرست تیم ارزیابی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: دشمن تهدیدات خود را در زمان تثبیت انقلاب اسلامی با حرکت گروه‌های تروریستی آغاز کرد و پس از آن هشت سال جنگ نابرابر را علیه ما به راه انداخت و پس از آن عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی فتنه 88 را مدیریت کرد و بعد نیز به اعمال تهدیدات اقتصادی و تهاجم فرهنگی روی آورد.

سردار ربانی تصریح کرد: در حالی که دشمن همه توانمندی‌های خود را علیه ایران اسلامی بسیج کرده بود انقلاب اسلامی نفوذ استراتژیک و اثرگذار خود را تا دریای مدیترانه گسترش داده و مرز‌های دفاعی خود را در قالب محور مقاومت به اقصی نقاط کشور‌های منطقه توسعه داد.

وی پیروزی نهایی را از آن ملت بزرگ ایران دانست و اراده الهی، نقش بی بدیل ولایت فقیه، ایمان و وفاداری و حضور ملت ایران در همه صحنه‌های انقلاب را از عوامل مهم این پیروزی عنوان کرد و بیان داشت: اراده الهی عامل عبور انقلاب اسلامی از حوادث خطرناکی که هریک به تنهایی می‌توانست حاکمیت یک کشور را از بین ببرد، می‌باشد که در سال‌های بعد از انقلاب علاوه بر اینکه هیچ یک از تهدیدات اثرگذار نبوده بلکه موجب قدرتمند‌تر شدن انقلاب اسلامی نیز شده است.

معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن تقدیر از انسجام و توانمندی بالای نیرو‌های یگان ویژه استان خراسان رضوی گفت: به پشتوانه شما نیرو‌های ولایی، مقتدر و همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمن جرأت تجاوز به حریم پاک این میهن را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار