پیام تسلیت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پی شهادت سید نور خدا موسوی

در پی شهادت «نور خدا موسوی» جانباز صددرصد، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، عروج عاشقانه شهید سرافراز دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی را به ملت شریف ایران و خانواده معظم آن شهید والامقام تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ - 07November 2018

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، «سردار محمد قنبری» فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، همزمان با ایام رحلت رسول اکرم (ص) عروج ملکوتی شهید «سید نورخدا موسوی» که اسفند ماه 87 در درگیری با گروهک تروریستی «عبدالمالک ریگی» جانباز شده و شهید زنده لقب گرفته بود، را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده آن عزیز تسلیت گفتند. 

سردار قنبری افزود: شهادت سید نورخدا الگویی از ایستادگی و مقاومت برای جوانان مؤمن و انقلابی است که با پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های آن، راه شهدا را ادامه داده و با دفاع از این مرز و بوم در مقابل هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن مقاومت و ایستادگی می کنند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ایستادگی و مقاومت این شهید گواهی صادق بر جان برکفانی است که عاشقانه از خانه و کاشانه خود دل بریدند و با حضور در مرزها و کیان اسلامی در برابر تروریست های فریب خورده به مجاهدت پرداختند و جان و مال خود را در راه خدا و آرامش و آسایش مردم اهدا می کنند. 

روح این شهید گرانقدر با مولایش اباعبدالله الحسین محشور و راهش پاینده باد. 

شایان ذکر است، شهید نور خدا موسوی در منطقه لار استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی ریگی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و نزدیک به یک دهه تحمل جراحات جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

  انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار