فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی غدیر شمال:

زندگی پیشکسوتان دفاع مقدس در قالب فیلم به جامعه معرفی شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی غدیر شمال گفت: زندگی پیشکسوتان دفاع مقدس در قالب فیلم باید به جامعه معرفی شود.
کد خبر: ۳۲۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 08December 2018
ضرورت معرفی پیشکسوتان دفاع مقدس به جامعه امروزبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی غدیر شمال پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور نمایندگان نیروهای مسلح استان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، برگزاری مراسم بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان را کار بسیار ارزشمندی دانست و اظهار داشت: باید تدبیری بشود که این سرمایه‌های عظیم دفاع مقدسی به جامعه معرفی شوند.
 
وی تهیه و تولید فیلم از زندگی روزمره پیشکسوتان را یکی از راه‌های معرفی اعلام کرد و افزود: در این راستا باید صدا و سیما و رسانه‌های گروهی پای کار بیایند تا بچه‌های جنگ شناخته شوند.
 
«علی نقی‌اباذری» از فرماندهان دفاع مقدس از بسیج به عنوان یار دوازدهم شورا یاد کرد و گفت: با ورود بسیج بهترین کارها صورت خواهد گرفت.
 
«رمضانی» مسئول کانون بازنشستگان سپاه با بیان اینکه باید کاری کنیم پای پیشکسوتان به سپاه باز شود و راغب شوند فعالیت کنند، گفت: بالغ بر 300 نفر بعد از بازنشستگی در سپاه مشغول هستند.
 
وی از اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای تکریم پیشکسوتان استان خبر داد و گفت: همچنین تعداد 60 واحد مسکونی بازنشستگان با اعتبار استانی تا پایان سال جاری مناسب سازی خواهند شد.
 
«تقی‌زاده» مسئول کانون بازنشستگان وزارت دفاع نیز از تعداد بیش از 700 بازنشسته خانواده وزارت دفاع استان خبر داد و با اشاره به راه حل‌های رفع مشکلات پیشکسوتان، افزود: هر گاه احساس نیاز به جود بیاید، فعل خواستن هم به وقوع می پیوندند.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در استان مورد مغفول واقع شده است، گفت: این ظرفیت‌ها را در این تشکل‌ها می‌توان پیوند داد و انسجام بخشید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار