نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن با سلاح واژه‌ها کشور را دچار مشکل کرده است/ هرگز نخواهید توانست غربی‌ها را قانع کنید

حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» با بیان این‌که موازی با تکنیک سلاح‌های پیشگیرانه از حملات دشمن سلاح واژه‌هاست، گفت: وقتی قلب رآکتور اراک پر از سیمان شد، بعد از آن از موشک می‌گویند و با همین واژه‌ها با یک عده آدم‌های انفعالی، کشور را با پوشک دچار مشکل کردند.
کد خبر: ۳۲۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 13December 2018

دشمن با سلاح واژه‌ها کشور را دچار مشکل کرده است/ هرگز نخواهید توانست غربی‌ها را قانع کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز (پنج‌شنبه) در جشنواره دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح استان، اظهار داشت: انسان برای دستیابی به اهداف کوچک و بزرگش باید با ابزار علم جلو برود.

وی افزود: اگر آموزش داده نشود حتی انسان حرف زدن را هم بلد نیست، دانش انتها ندارد و چه برای فرد و چه برای جامعه علم مایه اقتدار است.

توان دفاعی متکی به علم و دانش است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که در اسلام علم فریضه و واجب شناخته شده و جایگاه عالم و دانشمند جایگاه ویژه‌ای است، عنوان کرد: هسته هر ملتی در گرو توان دفاعی است و آن هم متکی به علم و دانش است.

حجت‌الاسلام عبادی بیان داشت: شیوه دشمنان در ۲۰۰ سال پیش از این‌که به کشور‌ها اسلامی و غیراسلامی قدم نهاده بودند، این‌طور بود که کشور‌ها را همواره ضعیف و در حد مصرف‌کننده قرار بدهند و آن‌ها را وابسته تربیت کنند؛ چراکه آن‌ها تز سلطه بر جهان را داشتند و دارند.

وی تاکید کرد: این نه‌تنها عین نوکری است، بلکه از نوکری خیلی پایین‌تر است، نظیر آنچه که اکنون همواره در تابلوی اندیشه سلطه غرب یعنی «ترامپ» می‌بینید که به یک کشوری می‌گوید این «گاو شیرده» ماست و حال آن‌که او یک سوم از این حقیقت را بیان کرد.

خداوند حکم داده است کفار حق سلطه بر مسلمانان را ندارند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در واقع آن کشور گاو شیرده است، چون از مال دزدی و حرام و پول مردم انباری از اموال را فراهم کرده، اما در عین حال حیوان بارکش و سگ گزنده‌اش هم است.

حجت‌الاسلام‌ عبادی با بیان این‌که آن‌ها همین را می‌خواهند که در حد یک حیوان کشور را نگه دارند و هر وقت نخواستند او را نابود کنند، گفت: بنابراین اجازه نخواهند داد کشور‌ها قوی شوند و این یک تفکر فرعونی است.

وی یادآور شد: خدا به کسانی که اسلام ناب را قبول دارند حکم داده است کفار حق سلطه بر مسلمانان را ندارند و طبعا چنین ملتی زیر بار ظلم نمی‌رود و روی پای خودش می‌ایستد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص)، عنوان کرد: اگر دانش در آسمان باشد استعداد مردم ایران این‌گونه است که به آن دست پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این‌که در طول تاریخ و در بین کشور‌های مختلف اسلامی، دانشمندان ایرانی در رشته‌های مختلف حرف اول را زدند، افزود: هر جامعه‌ای که حیات خودش را چه حیات بشری، چه سیاسی، چه اجتماعی، چه بین‌المللی و چه معنوی و ایمانی بخواهد، باید قدرت دفاع از خودش را داشته باشد، در غیر این صورت دشمن همه چیز را از بین می‌برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: این پیشرفت‌ها خواب را از دشمن قسم‌خورده می‌گیرد و باید هم رشد کنید؛ چراکه امنیت شرط موفقیت در هر کاری است.

موازی با تکنیک سلاح‌های پیشگیرانه، سلاح واژه‌هاست

حجت‌الاسلام عبادی بیان داشت: موازی با تکنیک سلاح‌های پیشگیرانه از حملات دشمن یک مسئله دیگر هم وجود دارد که شکست‌ها و پیروزی‌ها را رقم می‌زند و آن سلاح واژه‌هاست.

وی تبیین کرد: امروز مشاهده می‌کنید که سرنوشت ملت‌ها را با حرف جابه‌جا می‌کنند، تأثیری که آن دارد سلاح هیدروژنی هم ندارد و این‌ها ملت‌ها را با واژه‌های فریبنده شکست می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: پیش از آن‌که سلاح‌های صنعتی باشند حتی ایجاب می‌کند که از استعمال انواع واژه‌ها مفاهیم و معانی مختلفی که وجود دارد غفلت نکنیم.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که ملت‌های شکست‌خورده، بیشتر از واژه‌ها شکست می‌خورند تا از سلاح‌ها، گفت: دشمن می‌خواهد ما را عقب نگه دارد، حتی دانش هسته‌ای جرم نیست بلکه بهانه‌ای است که دشمن می‌خواهد ما نداشته باشیم؛ چرا که کشور‌های دیگر نه تنها دانش هسته‌ای، که سلاح هسته‌ای دارند و یک‌بار هم به آن‌ها چیزی نگفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی قلب رآکتور اراک پر از سیمان شد، بعد از آن از موشک می‌گویند و با همین واژه‌ها با یک عده آدم‌های انفعالی، کشور را با پوشک دچار مشکل کردند.

تا زمانی که از همه چیز خود دست برندارید، دل غربی را نمی‌توانید قانع کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: خداوند در قرآن می‌گوید تا زمانی که از همه چیز خود دست برندارید، دل این نامرد‌های غربی را هرگز نخواهید توانست قانع کنید.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این‌که در عین حال که یک عده گول می‌زنند و یک عده گول می‌خورند، اما قامت رهبری‌های رهبر حکیم جمهوری اسلامی خم نمی‌شود، بیان داشت: امروز همه ارزش‌های ما در پای مقاومت مردان و قامت استوارشان است و نباید گول بخوریم، توقف کنیم، از بیگانه اطاعت کنیم و یا آن چیزی هم که تجربه کرده‌ایم هرگز تکرار نکنیم.

وی عنوان کرد: پیداست در مقابل ایمان همه کم می‌آورند که الحمدلله این ایمان در دنیا شکل گرفته و این بیداری‌هایی که در فرانسه شکل گرفته است مسلمانان را مقاوم می‌کند، چراکه آن‌ها امروز به مشکلات خود مانده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها