مدرس حوزه علمیه:

مسئولان هدفشان خدمت به مردم باشد

کارشناس امور دینی و مدرس حوزه علمیه گفت: مسئولان باید جهادگر، سخت‌کوش، ساده زیست و هدفشان خدمت به مردم باشد.
کد خبر: ۳۲۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 21January 2019

مسدولان هدفشان خدمت به خلق باشدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «مسعود عالی» کارشناس امور دینی و مدرس حوزه علمیه امروز در همایش طلایه‌داران فاطمی در مسجد جامع زاهدان اظهار داشت: مردم تمام مشکلات را به جان خریده و مقتدرانه از نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند و آنچه که باعث این استقامت و پایداری شده اعتقادات آنان است.

وی ادامه داد: 40 سال سنگین‌ترین حملات علیه ملت و نظام اسلامی ایران انجام شده و اکنون نیز با ایجاد جنگ روانی سعی در پشیمان کردن ملت در انتخاب این انقلاب دارند.

کارشناس امور دینی و مدرس حوزه علمیه با اشاره به هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان تاکید کرد: باید بیشتر از همیشه مراقب جنگ روانی دشمنان باشیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام را باید تبیین کرد افزود: قبل از پیروزی انقلاب آمریکا و متحدانش همواره به دنبال استخراج و تاراج منابع ملی ایران بودند منابعی که ملت ایران خود هیچ نفعی از آن نمی‌برد.

عالی خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید جهادگر، سخت‌کوش، ساده زیست و هدفشان خدمت به مردم باشد.

وی به جریان مقاومت به عنوان یک نیروی مردمی در منطقه اشاره کرد و افزود: آمریکا با تشکیل داعش سعی در تخریب چهره اسلام و ورود به کشور ایران را داشت که به حمدالله این توطئه خنثی و جبهه‌ای مردمی علیه استکبار به نام مقاومت شکل گرفت که تمام برنامه‌های دشمن را نابود کرد.

کارشناس امور دینی و مدرس حوزه علمیه ابراز داشت: ایران قبل از انقلاب با ایرانی که اکنون در آن زندگی می‌کنیم قابل مقایسه نیست.

عالی عنوان کرد: ایران در شرایط کنونی جزء کشورهای برتر دنیا در بسیاری از زمینه‌هاست که این امر خود نشانه‌ای از توسعه این کشور و انقلاب دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار