مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تاکید کرد؛

لزوم تکریم و احترام به ایثارگران در تمامی امور و شئون

«هدایت مظلومی» گفت: تکریم و احترام به ایثارگران در تمامی امور و شئون باید رعایت شود.
کد خبر: ۳۳۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ - 16March 2019

لزوم تکریم و احترام به ایثارگران در تمامی امور و شئونبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز (شنبه 25 اسفند ماه) در مراسم افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید عباس آباد با گرامیداشت یاد و نام شهدا به‌ویژه شهید مدافع حرم «سید جواد اسدی» و با اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اهداف اصلی بنیاد است اظهار داشت: شهید به همه آحاد جامعه تعلق دارد لذا همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید در جهت توسعه، نشر و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت  در جامعه تلاش کنند.

مظلومی با اشاره به ادامه روند تمرکز زدایی در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری گفت: نگاه ما این است که خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان در شهرستان‌های تحت پوشش خود خدمات دریافت کنند و علاوه بر آن شان و منزلت ایثارگران عزیز حفظ گردد.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران تسریع در ارائه خدمات به ایثارگران را از دیگر اولویت‌های بنیاد شهید دانست و عنوان کرد: همه کسانی که به‌نحوی به قشر معزز شاهد و ایثارگران خدمت و مشکلات آنان را رسیدگی می‌کنند اجرشان نزد خداوند محفوظ است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهارداشت: تکریم و احترام به ایثارگران در تمامی امور و شئون باید رعایت شود.

مظلومی با بیان اینکه این سومین ساختمان اداری بنیاد است که در سال جاری افتتاح شده است گفت: پیش از این دو ساختمان اداری بنیاد در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی احداث و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار