سردار رضایی:

امروز ما مرزبانان یک پاسدار هستیم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: شعار ما مرزبانان اگر یک روز به تبعیت از منویات حضرت آقا «من یک انقلابیم» بود، امروز ما مرزبانان یک پاسدار هستیم.
کد خبر: ۳۴۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ - 10April 2019

عزت کشور ما مدیون ولایت فقیه استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با حضور سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی کشور و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

سردار رضایی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور ثمره خون شهیدان و همین‌طور پیروی مردم از ولایت فقیه است از همین رو باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه عزت کشور ما مدیون ولایت فقیه است، ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن بارها در جبهه نظامی از ما شکست خورده است لذا این روزها به جنگ نرم و تضعیف روابط مردم و ولایت فقیه روی آورده است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: دشمنان سعی دارند تا از طریق جنگ نرم مردم را از اسلام دور کنند تا از این طریق بر روی اعتقادات و اخلاقیات جامعه تأثیر بگذارند اما قطعاً این بار نیز با هوشیاری مردم شکست می‌خورند.

وی بیان داشت: رژیم آمریکا با تروریست خواندن سپاه پاسداران باز هم مرتکب یک اشتباه احمقانه دیگر شد زیرا همان‌طور که دیدید در واکنش به این موضوع تمامی اقشار مختلف مردم و مسئولان از همه جریان‌های سیاسی حمایت خود را از سپاه اعلام کردند و موجب انسجام بیشتر ملت و مسئولان شد.

رضایی تصریح کرد: امروز من هم به نمایندگی از مرزبانان کشور با افتخار عرض می‌کنم شعار ما مرزبانان اگر یک روز به تبعیت از منویات حضرت آقا «من یک انقلابیم» بود، امروز ما مرزبانان یک پاسدار هستیم.

در این مراسم سرهنگ محمد فدایی ملاشاهی طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی به مدت ۳ سال مسئولیت فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان را بر عهده گرفت و از زحمات سردار سعید کمیلی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار