آخرین نفس‌های شهید صدرزاده در میدان رزم+ فیلم

به تازگی فیلمی از لحظه شهادت شهید مصطفی صدرزاده در حالی که تیر به بدن او اصابت کرده و بر زمین افتاده، منتشر شده است.
کد خبر: ۳۴۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 18May 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آتش جنگ در سوریه روز به روز شعله ورتر می‌شد و مصطفی صدرزاده بی‌قرارتر. خبر تهدید حرم مطهر حضرت زینب (س) به گوشش رسیده و قرار دلش را ربوده بود. تمام تلاشش برای رفتن به سوریه را به کار گرفت، اما تلاش‌هایش برای قرار گرفتن در صف مدافعان حرم بی نتیجه ماند تا اینکه از طریق نیروهای افغانستانی داوطلب حضور در سوریه شد و پس از اینکه مدارک خود را تغییر داد به عنوان نیروی افغانستانی عازم سوریه شد.

او پس از قرار گرفتن در بین مجاهدان فاطمیون مسوولیت فرماندهی گردان عمار این لشکر را برعهده گرفت. شهید صدرزاده با وجود چندین بار مجروحیت سرانجام در روز تاسوعای حسینی سال 1394 در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.

سردار حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی‌های خود به شجاعت و جسارت شهید مصطفی صدرزاده اشاره کرده و او را مورد تمجید قرار می‌دهد.

آخرین نفس‌های شهید صدرزاده در میدان رزم+ فیلم

موقعیت شهادت شهید مصطفی صدرزاده

به تازگی فیلمی از لحظه شهادت این شهید مدافع حرم در فضای مجازی منتشر شده است که شهید مصطفی صدرزاده را در حالی که تیر به بدنش اصابت کرده و روی زمین افتاده است نشان می‌دهد. فیلمی که برای دقایقی قبل از شهادت این شهید است.

شهید مرتضی عطایی از همرزم و جانشین شهید صدرزاده خبر شهادت او را به دیگر همرزمان خود داد. یکی از دوستان شهید عطایی لحظه رساندن خبر شهادت مصطفی صدرزاده از زبان شهید عطایی را اینگونه روایت می‌کند: درون پادگان بودیم آمد. «شانه راست ابوعلى کاملاً از خون قرمز بود. به بچه‌ها خبر داد تا به حسینیه‌ای که به یاد شهید دامرودی بنا کرده بودند، بیایند، روز تاسوعا بود، در میان روضه ابوعلی به خون ریخته شده روی شانه‌اش اشاره کرد و گفت این خون سید ابراهیم است. همه شانه ابوعلی را بوسیدند و اینطور بود که خبر شهید صدرزاده را به ما داد. البته پیش از این بسیاری از رزمنده‌ها در جریان شهادت شهید صدرزاده قرار گرفته بودند اما شهید مرتضی عطایی خبر شهادت دوست، رفیق و همرزم خود را به صورت رسمی اعلام کرد.»

فیلم لحظه شهادت شهید مصطفی صدرزاده

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها