حجت‌الاسلام سجادی‌فر خبر داد؛

آغاز مصاحبه خادمین شهدا در استان سیستان و بلوچستان

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: مصاحبه حضوری خادمین شهدا در استان سیستان و بلوچستان به منظور حضور در مناطق عملیاتی آغاز شده است.
کد خبر: ۳۵۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 09July 2019

آغاز مصاحبه حضور خادمین شهدا در استان سیستان و بلوچستانحجت‌الاسلام «سیدروح‌الله سجادی‌فر» مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: در راستای ایجاد بستری برای حضور خادمین افتخاری شهدا در مناطق عملیاتی به منظور خدمت رسانی به زائران شهدا، علاقمندانی که در مرحله اول در خرداد امسال ثبت نام کردند، مصاحبه حضوری آن‌ها آغاز شده است.

وی گفت: این افراد پس از گذراندن مراحل گزینش به عنوان خادم الشهدای فعال جذب می شوند تا در برنامه‌های مختلف مربوط به کمیته‌ی خادمین فعالیت داشته باشند.

این مسئول بیان داشت: خادم الشهدا همان جبهه‌ی فرهنگی است که قشر جوان مشتاق و معنویت‌گرای با انگیزه‌ی انقلابی به جهت انس و الفت با شهدا در این برهه از گام دوم انقلاب اسلامی در آن قرار گرفتند و احساس تکلیف کردند تا با حداقل حضور فیزیکی و نوکری زائرین شهدای والامقام ادای تکلیفی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت داشته باشند.

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در ادامه افزودند: ما با تاسی از سیره‌ی شهدای گرانقدر به دنبال تربیت و خودسازی قشرجوانی که ذوق خدمت به شهدا نه فقط با شعارهای کلیشه‌ای بلکه در میدان عمل آن هم با جان و دل و از روی اخلاص هستند انجام وظیفه می کنیم.

سجادی‌فر عنوان داشت: از مهمترین ماموریت این مجموعه‌ی افتخاری تقویت نیروی‌های ولایی و کادرسازی فرهنگی با اصول  انقلاب اسلامی و انتقال معارف دفاع مقدس از پیشکسوتان دفاع مقدس به نسل هوشیار و پای در صحنه‌ی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار