حجت‌الاسلام دهقان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سردار سلیمانی عزتمندانه زیست و قهرمانانه رفت

امام جمعه خاش گفت: سردار سلیمانی با ویژگی ولایت مداری و سربازی اسلام و انقلاب عزتمندانه زیست و قهرمانانه رفت و نامش برای همیشه ایام جاودانه شد.
کد خبر: ۳۷۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ - 03January 2020

سردار سلیمانی عزتمندانه زیست و قهرمانانه رفتحجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: سردار سلیمانی با ویژگی ولایت مداری و سربازی اسلام و انقلاب عزتمندانه زیست و قهرمانانه رفت و نامش برای همیشه ایام جاودانه شد.

حجت الاسلام دهقان بیان کرد: عمل خبیثانه و جنایتکارانه و تروریستی آمریکایی ها از نگاه اسلامی و شرعی و انسانی و اخلاقی محکوم است و با به شهادت رسیدن سردار سلیمانی و مردان حق و عدالت چهره زشت مستکبران بر مردم دنیا نمایان گشت.

وی اظهار داشت: آمریکا با این عمل ننگین خود نشان داد که در تمام اعمال تروریستی دست دارد و تمام تروریست های دنیا دست پرورده سران مستکبر آمریکائی و صهیونیستی هستند.

دهقان افزود: خون پاک شهیدان ما پایمال نمی شود و همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، ملت بزرگ ایران انتقام سختی از دشمنان کوردل می گیرند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: شهید سلیمانی و شهدای اسلام و انقلاب با نثار خون پاک خود درخت اسلام را آبیاری نموده و این شجره طیبه تا جهان باقی است حیات دارد و با دشمنان قسم خورده با شدیدترین وضع برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار