رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

رعایت اخلاق اسلامی شرط اول و ضرورت مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است

«سعید اوحدی» گفت: رعایت اخلاق اسلامی شرط اول و ضروری در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است، زیرا همه ما مدیون این قشر و فداکاری‌های آنان هستیم.
کد خبر: ۴۲۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 16November 2020

رعایت اخلاق اسلامی شرط اول و ضرورت مواجهه با جامعه معزز ایثارگری استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (دوشنبه) در بیست و هفتمین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت اخلاق اسلامی در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری اظهار داشت: حفظ اخلاق و گشاده‌رویی در قرآن کریم و احادیث و روایات پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بار‌ها مورد تأکید قرار گرفته است و همه خادمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید خود را موظف به برخورد محترمانه و محبت‌آمیز با این، ولی نعمتان جامعه اسلامی بدانند.

وی با اشاره به آیه ۳۴ سوره فصلت ادامه داد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با عزیزترین قشر جامعه در ارتباط هستیم و رعایت اخلاق اسلامی شرط اول در مواجهه با جامعه معزز ایثارگری است، زیرا همه ما مدیون این قشر و فداکاری‌های آنان هستیم. ممکن است برخی مقررات و ضوابط در برخی موارد مانع از اجابت درخواستی شود ولیکن برخورد مناسب و حفظ شأن و کرامت ایثارگران از اصولی است که هرگز نباید فراموش شود.

معاون رییس جمهور در ادامه در خصوص آن دسته از فرزندان و همسران گرامی شهدا که سهام خود در صندوق اندوخته شاهد را فروخته‌اند، گفت: یک هزار و ۶۰۰ نفر از این عزیزان که در ماه‌های گذشته سهام خود را فروخته بودند، وجوه حاصل از فروش را دریافت کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تلاش بنیاد برای حفظ و حراست از دارایی‌های ایثارگران افزود: کارگروه اقتصادی و بانکی برای ساماندهی و نظارت بر فعالیت‌های اقتصادی تشکیل شده است و در همین راستا بازار گردانی مناسب برای مقاوم‌سازی سهام شرکت‌های بورسی مورد تأکید قرار گرفته است.

در این جلسه گزارش‌هایی از عملکرد معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با مسکن ایثارگران، فعالیت‌های سازمان اقتصادی کوثر در رابطه با پروژه‌های مسکن و پیشرفت‌های مربوط به مسکن ایثارگران در استان‌های یزد، خوزستان و تهران بزرگ توسط مدیران این حوزه‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها