مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

شهید «کاوه» مصداق بارز تلفیق محبت و قاطعیت در امر فرماندهی نظامی بود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شهید کاوه به عنوان مصداق بارز تلفیق محبت و قاطعیت در امر فرماندهی نظامی یاد کرد و گفت: جایگاه شهادت در مکتب اسلام، مثل یک «برند» برای نمایش خوبی‌ها، انسانیت و ارزش‌ها است و خداوند متعال این نشان را به هرکسی نمی‌زند.
کد خبر: ۴۳۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ - 12December 2020

شهید «کاوه» مصداق بارز تلفیق محبت و قاطعیت در امر فرماندهی نظامی بودبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدعلی واقعی» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با حضور در منزل پدری شهید محمود کاوه و دیدار با مادر این شهید سرافراز دفاع مقدس، اظهار داشت: صفات ارزنده و ویژگیهای ایمانی که این شهید داشت باعث شد که خود را وقف انقلاب کند.

وی با اشاره به اثرگذاری این شهید بزرگوار در اطرافیان به واسطه روحیه والا و انسان دوستی، بیان داشت: روحیه ولایت‌پذیری، هوش سرشار، چابکی در عملیات، مسلح بودن به سلاح تقوا و اخلاق حسنه، شجاعت و بی‌باکی، ساده‌زیستی و صمیمیت با نیروها از جمله ویژگی‌های بارز شخصیتی این شهید والامقام به شمار می‌رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از شهید کاوه به عنوان مصداق بارز تلفیق محبت و قاطعیت در امر فرماندهی نظامی یاد کرد و افزود: جایگاه شهادت در مکتب اسلام، مثل یک «برند» برای نمایش خوبی‌ها، انسانیت و ارزش‌ها است و خداوند متعال این نشان را به هرکسی نمی‌زند.

واقعی تکریم و تعظیم یاد و فرهنگ شهدا را مهم‌ترین رسالت  خادمین آموزش و پرورش استان در فرایند تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: شهدا از ما توقع دارند روحیه جهادی، انقلابی و فداکاری را در بین آحاد جامعه به ویژه نسل آینده‌ساز انقلاب گسترش داده و هرکدام از ما مسئولین در حوزه کاری خود از این فرهنگ و دستاوردهایش  صیانت و پاسداری نماییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و ادامه راه شهدا به معنای کار جهادی خستگی‌ناپذیر و با جسارت برای رضای خداوند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار