قم >> قم
آیت‌الله علوی گرگانی:

نیروی انتظامی شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی است

مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروی انتظامی شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی است و امنیت مانند گهواره تامینیه بوده و برای جامعه الزامی است.
کد خبر: ۴۴۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 25March 2021

نیروی انتظامی شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سید محمدعلی علوی گرگانی» مرجع تقلید شیعیان در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارزش هر انسانی در عملکرد آن است و باید دید تا چه اندازه است، هرچه سنگین‌تر باشد، مزد و اجر آن بیشتر می‌شود.

وی افزود: پروردگار در قرآن به این نکته اشاره می‌کند که پیامبر این امت تو تامینیه می‌خواهد، اگر نباشد مردم آرامش و زندگی مرفه ندارند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع)، گفت: خداوند به پیامبر (ص) فرمودند: «تامینیه گذاشتم تا مردم در آرامش زندگی کنند وجود خود شما [پیامبر(ص)] امان‌نامه است و بعد از پیامبر (ص) تا مادامی که امت طلب استغفار کنند، ما (پروردگار) عذاب نمی‌کنیم؛ بنابراین استغفار وسیله تامینیه ماست».

این مرجع تقلید گفت: تا خداوند ما را کمک نکند، ما هیچ نیستیم؛ کسانی که اهل تقوا و حقیقت هستند و به دیگران کمک می‌کنند، جایگاه بالایی دارند و این دو صفت در ناجا وجود دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی است و امنیت مانند گهواره تامینیه بوده و برای جامعه الزامی است.  

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید از عزیزان ناجا  تقدیر کنند و این نیرو نباید با سایر دستگاه‌ها سنجیده شود و کارکنان آن باید همواره دلگرم باشند؛ چون امنیت کشور به دست آن‌ها حفظ می‌شود.

این مرجع معظم تقلید خطاب به سردار اشتری اضافه کرد: خوشحالی کارکنان ناجا خوشحالی خداوند است و خداوند رضایت خود را در رضایت مخلوق قرار داده است. خدا را شکر می‌کنیم که فرماندهی ناجا به دست شما داده شده است. ان‌شاءالله در خدمت به نظام و امام زمان (عج) موفق باشید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار