مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

چاپ ۲۵ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدای استان یزد

حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» از چاپ ۲۵ عنوان کتاب توسط سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 12May 2021

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: چاپ ۲۵ عنوان کتاب توسط سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد در سال ۱۴۰۰ پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات کتاب‌ها، تصریح کرد: این کتاب‌ها در موضوعات «نقش علما در انقلاب و دفاع مقدس»، «شهدای حوزه‌های علمیه» و «خاطرات رزمندگان روحانی و طلبه» به چاپ خواهند رسید.

خسروی‌راد با بیان اینکه ۱۰ عنوان از این ۲۵ عنوان کتاب‌، در سال جاری رونمایی و انتشار می‌یابند، گفت: چاپ و انتشار دیگر کتاب‌ها نیز در سال ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد با اشاره به عناوین کتبی که در سال ۱۴۰۰ در حال پیگیری است، بیان کرد: ۱۰ جلد کتاب خاطرات شهید صدوقی (ره) که پنج جلد آن در مراحل پایانی است، خاطرات حجت‌الاسلام «سید محمد هاشمی‌جد» با عنوان «حکومت عشق»، خاطرات مرحوم شیخ «صفرعلی سلطانی» با عنوان «شیخ امام»، داستان کوتاه از زندگی روحانی شهید شیخ «علی کلانتری» و نقش حجج‌الاسلام «میرغنی‌زاده» در دفاع مقدس، از جمله کتاب‌هایی هستند که در سال جاری چاپ و منتشر می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار