نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

تداوم و بقای نظام اسلامی به حضور جمهوریت در صحنه است

«علیزاده» گفت: تداوم و بقای نظام اسلامی به حضور جمهوریت در صحنه است و مردم ایران در طول ۴۲ سال گذشته با حضور خود در صحنه، اقتدار و بقای جمهوری اسلامی را تثبیت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶ - 20May 2021

تداوم و بقای نظام اسلامی به حضور جمهوریت در صحنه است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «علی اکبر علیزاده برمی» نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه) در گردهمایی روشنگری «کارستان انتخاب» در مصلی اراک اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مردم و بر پایه مردم‌سالاری دینی بنا نهاده شده و در طول این سال‌ها با برگزاری انتخابات‌های مختلف مردم نقش کلیدی و اثرگذار در این خصوص ایفا کرده اند.

وی افزود: تداوم و بقای نظام اسلامی به حضور جمهوریت در صحنه است و مردم ایران در طول ۴۲ سال گذشته با حضور خود در صحنه، اقتدار و بقای جمهوری اسلامی را تثبیت کرده اند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر حضور جمهوریت در صحنه است، گفت: لذا از اهمیت بسیاری برخوردار است و تاکید بر روی حضور حداکثری مردم در انتخابات بر اساس مبانی انقلاب انجام می‌شود که باید تحقق پیدا کند.

وی تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان‌دهنده ایستادگی و پای کار بودن مردم بر روی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

علیزاده با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای بی رونق نشان دادن انتخات‌ها در طول تاریخ انقلاب بیان کرد: دشمن در همه انتخابات‌ها برای دلسرد کردن و حضور حداقلی مردم تلاش‌های زیادی کرده که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم همه توطئه‌ها شکست خورده اند و حضور مردم در انتخابات خرداد مهر باطل ملت به همه توطئه‌ها و فتنه انگیزی‌های دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات یک جهاد مقدس است، افزود: مردم ایران با روحیه انقلابی و دینی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند و در برابر توطئه‌های دشمنان یک نبرد انجام می‌دهند و به فضل الهی، پیروز این نبرد خود مردم خواهند بود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز همه باید چشم و گوشمان به ولایت و بیانات مقام معظم رهبری باشد و کاندیدا و جریان‌های سیاسی همه باید حول ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی وحدت داشته باشند و همه افراد با گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلف یقین دارند که دلسوزترین فرد در جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری هستند و ایشان شاخصه‌های یک رئیس جمهور را در بیاناتشان اشاره کردند و ما باید شاخصه‌ها مدنظرمان باشد.

وی خاطر نشان کرد: متعهد بودن، مومن، مردم دار و مردمی بودن، متخصص و کاربلد، افرادی که مشکلات را می‌شناسند و قانون مداری از جمله شاخصه‌های مهمی است که اگر مد نظر داشته باشیم قطعا میتواند در انتخاب اصلح کمک زیادی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار