مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تعامل بنیاد شهید و بیمه دی افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به ایثارگران را به دنبال دارد

عطاری با تأکید بر اهمیت تعامل مناسب بین بنیاد شهید و بیمه دی گفت: گسترش این ارتباطات و تشکیل جلسات مشترک و منظم در سطح استان باعث ارتقای سطح خدمات به ایثارگران عزیز می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 19June 2021

تعامل بنیاد و بیمه دی افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به ایثارگران را به دنبال داردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید عطاری، مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان اردبیل طی نشستی با مسئولان معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه دی این استان به بررسی فرآیند‌های خدمات بیمه‌ای و روش‌های بهبود آن پرداخت.

وی همچنین در جلسه‌ای با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، مدیران استانی و مدیران بیمه دی این استان ضمن تأکید بر اهمیت تعامل مناسب بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و بیمه دی اظهار داشت: خوشبختانه از این نظر در استان اردبیل ارتباط خوبی وجود دارد و گسترش این ارتباطات و تشکیل جلسات مشترک و منظم در سطح استان باعث ارتقای سطح خدمات به ایثارگران عزیز می‌شود.

مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از تلاش‌های تمام مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر ارائه خدمات به ایثارگران تقدیر کرد.

عطاری در ادامه این سفر به همراه مدیران بیمه دی از بیمارستان روان‌پزشکی ایثار اردبیل بازدید و ضمن دیدار با جانبازان معزز حاضر در این مجموعه و حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان از کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

گفتنی است در این دیدار مسائل مرتبط با بیمه دی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این سفر عابد و نظری از مدیران شرکت بیمه دی نیز مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار