کشف ۵۴۱ کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس «خراسان رضوی» و «یزد»

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۵۴۱ کیلو مواد مخدر در یزد با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ - 03July 2021

کشف ۵۴۱ کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس «خراسان رضوی» و «یزد»به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: پلیس استان خراسان رضوی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی استان یزد مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان گزارش داد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه بازرسی شهید «مدنی» مسیر تردد قاچاقچیان را در محور انار – مهریز تحت کنترل قرار داده و با مشاهده کامیون حامل مواد مخدر در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این عملیات ۵۴۱ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۳۲۳ کیلو گرم هروئین و ۲۱۸ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه کامیون و دستگیری یک نفر از سوداگران مرگ، ادامه داد: متهم دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود، اجازه نخواهد داد تا قاچاقچیان مواد مخدر برای رسیدن به اهداف شوم خود، امنیت و آرامش شهروندان را خدشه‌دار کنند و از عموم مردم خواست تا هرگونه اطلاعات و گزارش‌های خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار