مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

خدمت به خانواده‌های ایثارگران از ارکان مهم خدمتگزاری محسوب می‌شود

حجت‌الاسلام یوسف‌پور گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از ارکان مهم خدمتگزاری در بنیاد محسوب می‌شود چرا که این عمل خیرخواهانه انگیزه الهی را بدنبال دارد.
کد خبر: ۴۶۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ - 07July 2021

خدمت به خانواده‌های ایثارگران از ارکان مهم خدمتگزاری محسوب می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه بابیان اینکه مهم‌ترین هدف ما خدمت به ایثارگران است، اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از ارکان مهم خدمتگزاری در بنیاد محسوب می‌شود چرا که این عمل خیرخواهانه انگیزه الهی را بدنبال دارد.

وی افزود: به منظور پاسخگویی به ایثارگران باید وقت بیشتری صرف کنیم تا درخواست‌ها و نیاز‌های مهم آنان را به خوبی شناسایی کنیم و همیشه بدنبال راهکار باشیم و راه‌ حل ارائه دهیم. هدف ما از حضور در شهرستان‌ها و برگزاری ملاقات عمومی، گفتگوی متقابل، چهره به چهره و طرح موضوعات و مسائل توسط ایثارگران عزیز و عدم مراجعه حضوری به ستاد استان با توجه به شرایط جسمی این عزیزان است.

مدیرکل بنیاد استان مازندران گفت: در این ملاقات عمومی اهم مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری این شهرستان‌ها در بخش اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، مسکن، درمانی، کمیسیون پزشکی، بیمه درمانی، برقراری حقوق و معیشت پس از بررسی در اولویت پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه کار ما باید رضای الهی را به همراه داشته باشد تصریح کرد: درملاقات عمومی تعداد ۶۶ تن از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه شرکت داشتند که به صورت کتبی درخواست‌های خود را ارائه داشتند.

وی با اشاره به اینکه ملاقات عمومی به صورت منطقه‌ای در شهر‌های همجوار انجام می‌شود، گفت: دیدار عمومی با ایثارگران عزیز استان در روز‌های سه‌شنبه هر هفته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت ستادی و شهرستانی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد استان مازندران خاطرنشان کرد: به منظور تکریم و قدرشناسی از ایثارگران در شهرستان بهشهر با جانباز سرافراز ۷۰ درصد «بسازند» دیدار حضوری صورت گرفت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار