پیشکسوت نیروی پدافند هوایی ارتش:

اقتدار پدافند هوایی کشور موجب دلگرمی و امید مردم است

«گودرزی» گفت: امروز جایگاه و اقتدار پدافند هوایی کشور موجب دلگرمی و امید مردم است و ملت ایران به این اقتدار همواره افتخار می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲ - 27July 2021

رزمندگان پدافند هوایی پرچم دار عزت و سربلندی در کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «عباس گودرزی» از فرماندهان دفاع مقدس و پیشکسوت نیروی پدافند هوایی ارتش، ظهر امروز (سه‌شنبه) در آیین گرامیداشت سالروز عملیات «مرصاد» و گرامیداشت شهدای والامقام سایت راداری «سوباشی»، اظهار داشت: پیشرفت ها و موفقیت‌های امروز پدافند هوایی کشور مرهون مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان غیور ایران اسلامی در طول انقلاب اسلامی، خصوصاً دفاع مقدس است.

وی افزود: در طول دفاع مقدس موفقیت‌های پدافند هوایی یکی از عوامل موفقیت عملیات‌های زمینی بود که رزمندگان غیور دفاع دمقدس به پشتوانه محکم پدافند هوایی در کشور، عملیات‌ها را پیش می‌بردند.

پیشکسوت دفاع مقدس اظهار کرد: امروز جایگاه و اقتدار پدافند هوایی کشور موجب دلگرمی و امید مردم است و ملت ایران به این اقتدار همواره افتخار می‌کنند.

وی بیان کرد: اخلاص و مجاهدت‌های رزمندگان پدافند هوایی در طول انقلاب اسلامی موجب تثبیت اقتدار این سازمان شده و رزمندگان پدافند در دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات، بزرگترین افتخارات و دستاوردها را برای ملت به ارمغان آوردند.

گودرزی با بیان اینکه هدف دشمنان در حملات هوایی و بمباران شهرهای ایران از بین بردن نظام تازه‌تاسیس جمهوری اسلامی و مقابله با تفکر انقلاب اسلامی بود، گفت: دشمنان با حملات ناجوانمردانه هوایی نشان دادند که بویی از انسانیت و مردانگی نبردند و حمله هوایی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع شهرها مصداق جنایت علیه بشریت بود.

وی افزود: توکل به خدا، اعتماد به نصرت الهی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی، رمز موفقیت رزمندگان اسلام و پدافند هوایی در دفاع مقدس است و امروز پدافند هوایی با توکل به خداوند متعال و تکیه بر دانش بومی و توانمندی‌های مجهز و به‌کارگیری نیروهای متخصص، در عالی‌ترین جایگاه و اقتدار قرار دارد.

پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: کارنامه پدافند هوایی در طول انقلاب اسلامی همواره پر از درخشندگی‌ها و حماسه‌آفرینی‌هاست و رزمندگان پدافند هوایی پرچم‌دار عزت و سربلندی در کشور هستند که با مجاهدت‌های خود سربلندی و اقتدار ملت ایران را رقم زدند.

وی اضافه کرد: فرا رسیدن پنجم مرداد در کنار تلخی‌های زیادی که برای مردم و رزمندگان دارد، از طرفی یادآور درس‌ها و عبرت‌های فراوانی برای ملت است که امروز باید به آن‌ها بیشتر توجه داشته باشیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی به شکل همه‌جانبه با استکبار جهانی و حامیان آن‌ها مقابله کردند و امروز برای ادامه این راه پرافتخار، عزمی راسخ و گامی استوار دارند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها