دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر:

موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر ایجاد شده است

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه همه مردم می‌خواهند در تبلیغ، تبیین و تعمیق غدیر خدمت کنند، گفت: موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۶۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 28July 2021

موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر ایجاد شده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» پیرامون طرح ملی نذر علوی، اظهار داشت: کار غدیر و جشن‌ها و برنامه‌های امامت و ولایت و امیرالمؤمنین علیه‌السلام روز به روز در حال گسترش است.

وی افزود: موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر و ترویج معرفت و محبت نسبت به مولی‌الموحدین امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام شکل گرفته است که بسیار مبارک است.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر پیرامون بیانیه بنیاد درباره کمک‌های مردمی برای گسترش فعالیت‌های غدیری، بیان داشت: مردم ولایتمدار ما همه می‌خواهند در این برنامه‌ها غدیری مشارکت کنند. گاهی خود مستقیماً اقدام می‌کنند و گاهی از چگونگی همکاری خود با بنیاد بین‌المللی غدیر سؤال می‌کنند؛ لذا افتتاح این حساب از سوی بنیاد به این منظور بوده است.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: بنیاد از این منابع برای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و یا مناسک غدیری نظیر اطعام استفاده خواهد کرد. مردم به هر میزان در طرح نذر علوی مشارکت داشته باشند مورد رضایت امیرالمؤمنین (ع) خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار