بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سوابق درخشان مرحوم مهران دوستی می­‌تواند الهام بخش و الگوی نسل جوان رسانه‌ها باشد

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت درگذشت هنرمند "مهران دوستی" بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: سوابق درخشان مرحوم مهران دوستی می­‌تواند الهام بخش و الگوی نسل جوان رسانه‌ها باشد.
کد خبر: ۴۷۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ - 26May 2015

سوابق درخشان مرحوم مهران دوستی می­‌تواند الهام بخش و الگوی نسل جوان رسانه‌ها باشد

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیهای با تسلیت درگذشت سرباز رزم، جهاد و تلاش و رزمنده جبهه فرهنگی در عرصه رسانه، مرحوم مهران دوستی به خانواده ایشان و جامعه­ی رسانه­ای کشور به ویژه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کارنامه درخشان و ماندگار ایشان در زمان جنگ تحمیلی و دوران هشت سال حماسه و ایثار و پس از آن را الهام بخش و الگوی مناسبی برای نسل جوان رسانهها به ویژه مجریان و گویندگان رسانه ملی دانست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: قبول و اجرای گویندگی در رادیو جبهه و برنامه­های مختلف دفاع­ مقدس را نشان از تعهد، شایستگی و دلسوزی آن مرحوم در اعتلای فرهنگی جامعه داشت، همانی که به صورت دقیق و مستمر در زمان جنگ ایران و عراق اطلاعیه­های عملیات­ها و پیروزی­های رزمندگان جان بر کف را از رادیو با شور و حرارت مثال زدنی­اش به اطلاع شنوندگان می­رساند. او از گویندگان مخلص و متعهد رادیو جبهه بود که با کلام گرم و دلنشین خود در طی سال­های متمادی یاد و خاطره و حماسه­ آفرینی­های رزمندگان و شهدای گرانقدر را در اذهان ملت زنده نگه می­داشت.

این اطلاعیه می­افزاید: صدای ماندگار و چهره شناخته شده رادیو و برنامه­های تلویزیونی و نیز نماینده ایران در اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا ـ اقیانوسیه (ABU) در سنگر تأثیرگذار رسانه هیچ­گاه از حافظه تاریخی ملت قدرشناس ایران اسلامی فراموش نخواهد شد. همان شخصیتی که با اجرای حماسی و هنرمندانه­ی خود در مناسبت­های ملی ـ مهم و برنامه­های دفاع­ مقدس یکی از تأثیرگذارترین گویندگان صدای جمهوری اسلامی ایران بود.

در پایان این اطلاعیه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع­ مقدس با آرزوی علو درجات و همنشینی این مجاهد با شهیدان هشت سال دفاع­ مقدس و شهدای رسانه، تلاشگران جبهه جنگ نرم و سخت را به همت مضاعف و جهاد در مقابل توطئه­ها و تهاجم­های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی توصیه و تأکید نموده است.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شی یا سی
|
-
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
روحش شاد و راهش پر رهرو . به جناب آقای حسنی و ملت فهیم و اهل بیتی ایران علوی تسلیت می گویم .
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار